Pēc nebūšanām, kas piemeklējušas "Vairāk Saules", kāda ģimene, atbalstot šo restorānu tīklu, nolēma pasūtīt vakariņas ar piegādi uz mājām, taču viss beidzās ne tā, kā bija plānots.
Portālā "sudzibas.lv" kāda sieviete raksta, ka veica pasūtījumu - vakariņas pieciem cilvēkiem un bērnam.
Ģimene tika brīdināta, ka pasūtījuma piegāde būs 2-2.5 stundas, un nolēma gaidīt, taču, kā izrādījās, gaidīt nācies daudz ilgāk.
"Pasūtījumu veicām 19:15 vakarā. 21:45 pazvanījām pārjautāt, vai neesam aizmirsti, mums atbildēja, ka nu jau šoferis ir izbraucis. 22:30 zvanījām vēlreiz, mums vairs neviens neatbildēja, automātiskais atbildētājs aicināja zvanīt darba laikā. Lieki piebilst, ka nekādu citu kontaktu nebija, neviens ar mums nesazinājās. Gājām gulēt ar tukšiem vēderiem, jo nu jau bija par vēlu meklēt citas alternatīvas. 23:00 tomēr kurjers zvanīja un informēja, ka pēc 15 minūtēm būšot klāt. Mēs atteicāmies. Un tuvākajā/tālākajā nākotnē neiznmantosim ne piegādes servisu, ne arī apmeklēsim šo restorānu, lai gan pirms tam bijām bieži klienti. Ja piegādes servisā bija tāda pārslodze, vajadzēja atteikt pasūtījuma pieņemšanu un nemuļķot cilvēkus. Kurš gaidīs ēdienu 4 stundas?" raksta sieviete.
Jāatgādina, ka Valsts policija aizdomās par iejaukšanos kases aparātu darbībā restorānu tīklā "Vairāk Saules" šā gada 12.jūnijā aizturēja četras ar restorānu tīklu saistītas personas. Policijai ir aizdomas, ka noziedzīgo darbību rezultātā valstij nodarīti aptuveni 1,5 miljonu eiro zaudējumi.