""Lido" piegāde, jeb kā palikt bez vakariņām" - ar tādiem vārdiem savu stāstu portālā "sudzibas.lv" sāka kāds šīs ēstuves klients, kas, izmantojot "www.lidopiegāde.lv", vēlējās tikt pie vakariņām.
Atpakojuši secinājām, ka viena porcija vispār nav ielikta (grilēta vistas fileja+cepti kartupeļu salmiņi+diļļu mērce). Pārbaudīju čeku un secināju, ka arī tur nav minētās porcijas.
Klients raksta, ka internetā pasūtītais neatbilda tam, kas tika atvests uz mājām. Proti, netika atvests viss pasūtītais ēdiens.
"Mājaslapā "www.lidopiegāde.lv" tika pasūtīts ēdiens diviem cilvēkiem. Viss tika rūpīgi izvēlēts, pievienots grozam un pasūtīts. Pasūtījumā bija: grilēta vistas fileja+cepti kartupeļu salmiņi+diļļu mērce, cūku ribiņas+cepti kartupeļu salmiņi+šampinjonu mērce, pildīti kabači, mazsālīti gurķi, aveņu napoleona kūkas. Pēc brīža zvanīja operators, pārjautāja adresi un pateica, ka pasūtījums ir pieņemts, tikai neesot šampinjonu mērce - teicu, lai aizstāj ar diļļu. Nodomāju - interesanti, jo parasti operators nodiktē visu pasūtījumu. Pagāja vēl brīdis, jau cita operatore zvanīja un teica, ka neesot arī pildīti kabači. Nolēmām, ka iztiksim bez kabačiem. Pagāja laiks, ieradās kurjers, atdeva pakas ar pasūtījumu, samaksāju, iedevu arī tējas naudu un ķērāmies pie pasūtījuma atpakošanas. Atpakojuši secinājām, ka viena porcija vispār nav ielikta (grilēta vistas fileja+cepti kartupeļu salmiņi+diļļu mērce). Pārbaudīju čeku un secināju, ka arī tur nav minētās porcijas.
Zvanīju operatorei un prasīju, kas par lietu, kur ir atlikušais pasūtījums, ko sūtīju? Operatore nelaipnā tonī mani pārtrauca, pat nedodot izteikties līdz galam, ka viss, kas bija pasūtīts, esot aizvests, bet grilētu fileju jau nemaz nevarētu piegādāt, jo viņiem tās arī neesot. Jautāju, kāpēc tad nevarēja man uzreiz pateikt, ka nav? Tikpat nelaipnā tonī operatore atbildēja, ka neko nezinot un palīdzēt nevarot. Un sistēmā pasūtījuma nav bijis. Vārdu sakot, viņai nospļauties par to, ka šovakar kāds paliks neēdis. Ēdienus pasūtām gandrīz katru dienu no dažādām vietām, un mūsu kļūdas pasūtījumā nebija.
Jo, pirmkārt, pasūtot ēdienu, blakus bija arī otrs cilvēks, kurš skatījās, ko pasūtu, otrkārt, vienmēr pārbaudu 2-3 reizes, pirms pasūtīšanas, kas ir ielikts grozā un, treškārt, līdz piegādes brīdim datora ekrānā vēl stāvēja atvērta pasūtījuma lapa, kurā bija redzams viss pasūtījuma saraksts. Šis bija pirmais gadījums, kad netiek atvests viss pasūtījums. Katrā gadījumā turpmāk ļoti nopietni apdomāšu vai turpmāk uzticēties Lido piegādei un iesaku arī citiem būt uzmanīgiem, pasūtot ēdienu Lido. Rezultātā jūs varat vienkārši palikt bez vakariņām."
Kāds komentētājs pauda neizpratni par rēķinu - par cik porcijām tad klients samaksāja (vienu vai divām).