"Maxima" izplata svarīgu informāciju visiem pircējiem

© F64

Mazumtirdzniecības uzņēmums „Maxima Latvija” veikalos ir samazinājis regulārās cenas teju 1000 svarīgām un pircēju iecienītām ikdienas precēm – tā, tiekoties ar mediju pārstāvjiem, par vienu no savām 2018. gada prioritātēm, kas radīs izmaiņas visā mazumtirdzniecības nozarē, paziņoja uzņēmuma „Maxima Latvija” valde.

Tāpat uzņēmums nākamajā gadā īpašu uzmanību plāno pievērst klientu iepirkšanās pieredzes pilnveidošanai un veikalu tīkla attīstībai. Pēc uzņēmuma pārstāvju teiktā, 2018. gadā plānots atvērt sešus jaunus veikalus un rekonstruēt 12 veikalus Rīgā un reģionos, pielāgojot veikalu sortimentu pircēju vēlmēm un vajadzībām, kā arī modernizējot un labiekārtojot veikalus. Ērtākam iepirkšanās procesam šī gada ietvaros plānots uzstādīt vairāk nekā 90 pašapkalpošanās kases 20 veikalos. Tāpat turpināsies darbs pie preču kvalitātes un apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas.

Kā norāda „Maxima Latvija” vadītājs Andris Vilcmeiers, tad izdevīgs cenu piedāvājums un konkurētspējīgas cenas vienmēr ir bijuši aspekti, ko „Maxima Latvija” veikalu apmeklētāji novērtē visaugstāk.

„Kā rāda virkne pētījumu, Latvijas pircējs ir jūtīgs pret cenu izmaiņām. Tādēļ, ņemot vērā augošo inflāciju, degvielas cenas un produktu izejvielu cenu svārstības globālā mērogā, preču regulāro cenu samazināšana ilgtermiņā ir likumsakarīgs lēmums - tas ļauj plānot un prognozēt tēriņus. Šajā virzienā esam mērķtiecīgi gājuši, aizvadītājos gados aktīvi strādājot pie procesu efektivitātes un optimizācijas. Sākot ar pagājušo gadu, šis darbs pakāpeniski ir devis iespēju koncentrēties uz vēl labāku cenu piedāvājumu mūsu pircējiem, tādējādi iezīmējot būtisku pagrieziena punktu mazumtirdzniecības nozarē Latvijā,” informē A. Vilcmeiers.

Pirms cenu samazināšanas tika veikts rūpīgs analītisks darbs, lai identificētu tās preču kategorijas un preču grupas, kuras pircējiem ikdienā ir svarīgas un biežāk nonāk iepirkumu grozos.

F64

„Cenas ir samazinātas populārām un pircēju vidū iecienītām precēm, ietverot gan svaigās pārtikas preces, gan pirmās nepieciešamības preces - piena produktus, gaļas produktus, maizes un miltu izstrādājumus, tēju, kafiju, mājsaimniecības u.c. ikdienā svarīgas preces,” skaidro „Maxima Latvija” komercdirektors Viktors Troicins.

Produkti ar samazinātajām cenām veikalos būs pamanāmi - pie konkrētiem produktiem būs īpašas norādes, lai pircējiem būtu vieglāk orientēties.

Svarīgākais