Valdis Klišāns facebook izklāsta savas nedienas ar "meistariem".
"Šoruden man īpaši „veicās” ar „meistariem”. Gadījumā, ja jums sabojājas kāda sadzīves iekārta, iesaku uzmanīties ar šo sludinājumu. Google to izmet pašā lapas sākumā, kas rada iespaidu par nopietnu remonta firmu.
Pēc vizītes laika pārcelšanas divu dienu garumā „,meistars” beidzot ieradās remontēt trauku mazgājamo mašīnu, jau iepriekš pieprasot 30 eur par diagnostiku izbraukumā. Pēc tam vēl 10 eur par elektrobloka diagnostiku darbnīcas apstākļos.
Piekritu, taču pretī netika izsniegta nekāda kvīts - mājās bija mans 83 gadus vecais tēvs, kurš neiedomājās to paprasīt. Telefoniski saņēmu ziņojumu, ka bloks esot bojāts un nepieciešams pasūtīt jaunu, kas prasīšot 6 nedēļas (nāk no Antarktīdas?). Pēc 6 nedēļām „firma” klusēja kā partizāns.
Kad pats zvanīju, atbildēja, ka elektrobloks esot atsūtīts un varot mainīt. Taču pēc tam sākās īsts cirks. Sarunātājām uz pirmdienas pēcpusdienu, bet kad pirmdien pats no rīta zvanu, atbild, ka „šodien nevaru, varu trešdien pēcpusdienā”. Trešdien uz manu kārtējo rīta zvanu „šodien nevaru, bet rīt būšu plkst. 10. Droši!”. Ceturtdien palūdzu tēvam atbraukt padežūrēt, taču no „meistara” visas dienas garumā ne ziņas, ne miņas. Kad zvanīju pats, viņš atkal sola būt piektdien. Šoreiz vairs neticēju, bet „meistars” pats piezvanīja manam tēvam, un teicās būt pēc stundas.
Tēvs panikā skrien cauri visai Rīgai no Purvciema uz Torņakalnu, bet no „meistara” atkal ne smakas. Uz manu jautājumu, kā visu šo saprast, šis pa telefonu atbild, ka gadījumā, ja man esot kādas pretenzijas, viņš jauno bloku nemaz nelikšot, bet vecajam varot pats braukt pakaļ uz Jūrmalu (Artilērijas ielā), kur pēc visām datu bāzēm spriežot, nekas nav reģistrēts. Pasēžot ilgāk tīmeklī, atradu, ka „meistars” firmā ir viens pats, pareizāk sakot, uz viņa vārdu reģistrētas pat veselas divas firmas „World Bussinenes &Services” un „MVVservices”.