"Pazemojoši!" Sieviete par piedzīvoto Stradiņa slimnīcā

© Oksana Džadana/F64

Kāda sieviete pastāstījusi par nepatīkamu pieredzi, ko nācies piedzīvot Paula Stradiņa Klīniskās Universitātes slimnīcas uzņemšanas nodaļā.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka viņas māsīcai bija jāmokās vairākas stundas, l'dz vinai tika sniegta medicīniskā palīdzība.

"Pagājušās nedēļas nogalē atkal pārliecinājos, ka Stradiņa slimnīcas ārsti ar ātro palīdzību atvestajiem slimniekiem stundām ilgi liek sēdēt klīnikas gaitenī. To piedzīvoju pati, kad ar sāpēm mugurā bija atvesta mana māsīca. Viņa man piezvanīja no ātrās palīdzības mašīnas, tūlīt pat steidzos uz slimnīcu un atradu māsīcu, sakņupušu pie krēsla. Nosēdēt viņa nevarēja, bet brīvas kušetes nebija. Gaidījām pusstundu, stundu - mums teica, ka māsu izsaukšot vai pie viņas pienākšot ārsts, taču par mums nelikās ne zinis. Aizgāju līdz informācijas centram, kur arī ir mediķi, lai palūgtu kādas pretsāpju zāles, bet mani diezgan rupji izlamāja. Atlika bezpalīdzīgi noraudzīties, kā māsīca mokās sāpēs. Vienu brīdi jau grasījāmies vēlreiz saukt ātro palīdzību - varbūt cita slimnīca ir gatava mūs uzņemt nekavējoties... Pēc četras stundas ilgas gaidīšanas mana māsīca beidzot tika uz apskati, un viņai tomēr atklāja problēmas ar nierēm. Bet situācija ir tāda - kamēr tev nav noteikta diagnoze, pret tevi izturas kā pret simulantu - tas ir tik šausmīgi pazemojoši!" raksta sieviete.

Tikmēr komentāros cilvēkiem ir dažādi. Daļa pauž viedokli, ka slimīcā tiek sniegta palīdzība pēc steidzamības.

"Ja jūs atveda ar ātriem un jums jāgaida četras stundas, tad jūs nebijāt ātro prioritāte. Ja nebija brīvas kušetes, tad slimnīca jau bija pilna. Ātrie nesniedz palīdzību rindas kārtībā, bet pēc tās lielākās nepieciešamības, tad nāk pārējie ar akūtām sāpēm. Pretsāpju zāles viņi vienkārši tāpat nevar dot, jo vēlāk var rasties sarežģījumi. Tātad,ja bija jāgaida tik ilgi, tad kādam citam bija vēl sliktāk," teikts kādā komentārā.

Tikmēr vēl kāds piebilst, ka šāda situācija nedrīkst būt un "ir jāveic izmeklējums, jo vizuāli nevar noteikt, kurš pacients svarīgāks".

Jau iepriekš ziņots gan par ārstu un medicīnas darbinieku bieži vien negatīvo attieksmi pret pacientiem dažādās Latvijas medicīnas iestādēs, gan nepieņiemamām lietām un situācijām, kas notiek slimnīcās.

Piemēram, kāda paciente vaino Stradiņa slimnīcas mediķus paviršībā un pēc notikušā vairs nekad nevēlas ārstēties Stradiņu slimnīcā.

Avots

Svarīgākais