Aviokompānijas “Ryanair” lidmašīna tika novirzīta no pamata reisa, jo kāds pasažieris mēģinājis atvērt avārijas durvis gaisā, vēsta “The Telegraph”.
Lidmašīnai no Bornmutas uz Žironu Spānijā ceturtdien bija jānolaižas Tulūzas lidostā pēc kautiņa, kurā bija iesaistīti vairāki pasažieri.
Aculiecinieki apgalvoja, ka kautiņš izcēlies pēc tam, kad vīrietis, kurš, iespējams, bijis piedzēries, iesaucies: "Es gribu iet!" un devies uz durvīm. Pasažieri mēģināja viņu fiziski savaldīt, bet viņš esot spļāvis uz viņiem un sitis ar dūrēm.
Tiek apgalvots, ka viņš galu galā tika piespiests pie grīdas ar drošības jostu ap potītēm. Pasažieri raudāja, un daži, domājams, pārdzīvojumu laikā cieta no panikas lēkmēm.
Lidojums galu galā turpinājās uz Žironu, nolaižoties aptuveni divas stundas vēlāk nekā plānots.
Kāds aculiecinieks teica: “Viss notikums bija ļoti traumatisks. Vīrietis bija iegājis tualetē un pēc tam mēģinājis atvērt vienas no avārijas izejas durvīm.”
“Tad viņš devās izmēģināt otru izeju, kliedzot: “Es gribu iet!” Tad sākās milzīgs kautiņš, kurā vairāk nekā viens vīrietis centās viņu dabūt prom no durvīm.”
"Notika pamatīga sadursme, un tad viņš beidzot tika nogāzts ejā un piespiests pie grīdas, kur viņiem pēc tam izdevās aplikt drošības jostas pagarinātāju ap potītēm, lai apturētu viņa spārdīšanos."
Cits pasažieris apgalvoja: “Viņi sāka kauties lidmašīnas vidū. Tas turpinājās apmēram 30 minūtes... bija nepieciešami apmēram trīs cilvēki, lai viņu savaldītu.”
“Tas bija briesmīgi, visapkārt bija asinis. Cilvēki kliedza un raudāja.”
“Ryanair” pārstāvis sacīja: “Šis reiss no Bornmutas uz Žironu (4. septembrī) tika novirzīts uz Tulūzu pēc tam, kad pasažieris uz klāja radīja traucējošus apstākļus.”
Apkalpe izsauca policijas palīdzību, kas sagaidīja lidmašīnu pēc nolaišanās Tulūzas lidostā un izsēdināja šo pasažieri, pirms lidmašīna turpināja lidojumu uz Žironu.
"“Ryanair" stingri īsteno nulles tolerances politiku pret pasažieru nepareizu uzvedību un turpinās veikt izlēmīgus pasākumus, lai apkarotu pasažieru nepaklausīgu uzvedību, nodrošinot, ka visi pasažieri un apkalpes locekļi ceļo cieņpilnā un stresu nesaturošā vidē, bez nevajadzīgiem traucējumiem.”