Tracis ap "Vivi" prasību obligāti reģistrēt nopirkto biļeti nebeidz rimt.
Viens no iemesliem, kāpēc "šūmēšanās" tik liela - izrādās, cilvēkam pirms iekāpšanas vilciena, der aplūkot pašu braucamo - vai tas ir elektro vai dīzeļvilciens.
"Lai ceļošana ar vilcienu būtu ērta un bez pārpratumiem, atceries reģistrēt savu biļeti! Elektrovilcienos - pie biļešu reģistratora. Dīzeļvilcienos - pie konduktora. Tikai reģistrēta biļete tiek uzskatīta par derīgu," skaidro "Vivi".
Lai ceļošana ar vilcienu būtu ērta un bez pārpratumiem, atceries reģistrēt savu biļeti! �
— Vivi - Vienā vilcienā (@ViviVilciens) August 1, 2025
�Elektrovilcienos – pie biļešu reģistratora.
�Dīzeļvilcienos – pie konduktora.
Tikai reģistrēta biļete tiek uzskatīta par derīgu.
ℹ️Uzzini atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem! pic.twitter.com/FVkyM3ZOaG
Viena no pazīmēm, kā atšķirt elektrovilcienus no dīzeļvilcieniem, ir arī atšķirīgs vizuālais noformējums. Elektrovilcieniem ir pantogrāfs jeb strāvas noņēmējs, kas atrodas uz vilciena jumta, un vilciena salonā ir biļešu reģistratori. pic.twitter.com/98J2hVOMdn
— Vivi - Vienā vilcienā (@ViviVilciens) August 1, 2025
Jau ziņots, ka par iegādātu, bet nereģistrētu vilciena biļeti tiešām draud sods - turklāt divas reizes lielāks nekā pirms mēneša.
Sēžu vilcienā. Baigais stress. Laikam esmu dīzeļvilcienā. Līdz atiešanai 8 min. Kad man jāreģistrē tā biļete - jāmeklē konduktors vai kontrolieris? Vai viņš vai viņi jau ir vilcienā? Uz kuru pusi man viņi jāmeklē - priekšā vai pakaļā?
— Naivā no laukiem (@NaivaaLaukje) August 3, 2025
Nedaministrs Švinka kaut ko vēl piektdien kunkstēja par 'toleranci', bet @ViviVilciens 'lielā iekasēšana' jau ir sākusies. pic.twitter.com/dnOj5OEeXL
— KarlWithAnL (@karlwithanl) August 3, 2025