"Lūdzu, tikai pasakiet kāds, ka šī nav taisnība..."; ļaudis šo LDz nostāju nesaprot

© Dmitrijs Suļžics/MN

Šā gada aprīlī LDz pārstāvji piedalījās Krievijas Dzelzceļa transporta padomes sēdē. Publiskotais fakts sabiedrībā izsauca protestu un neizpratni par LDz rīcību laikā, kad Krievija jau četrus gadus karo Ukrainā un civilizētās valstis norobežojas no darījumiem ar iebrucēju neatkarīgā valstī.

Vietnē "X" ievietotais ieraksts vēsta: "Pildot PRO Briškena izlobēto un Siliņas valdības apstiprināto lēmumu, LDZ pārstāvji kārtējo reizi ieradušies pie savas augstākās vadības Maskavā, lai uzlabotu kopīgās IT sistēmas, kuras Krievijas dzelzceļam nepieciešamas labākai mūsu militāri stratēģiskā Rail Baltica pārvaldībai."

LDz komentē: "LDz dalība Dzelzceļa transporta padomē (DzTP) ir nepieciešama, lai nodrošinātu kravu pārvadājumus uz Centrālāzijas valstīm, kuras ir LDz mērķa tirgus un uz kurām neattiecas starptautiskās sankcijas."

Tajā pašā laikā sabiedrības uzmanības centrā ir mūsu valsts infrastruktūras drošība: "Vel trakāk, ka pat jaunajos vilcienos sakaru sistēmas ir no Krievijas, nedod dies karastāvoklis, šos vilcienus nevarēs izmantot pat evakuācijai, jo agresors visu redzēs tiešsaistē. Ukrainā mēs jau redzējām, kā viņi apzināti devuši raķešu triecienu evakuācijai stacijās."

"Tā ir tikai viena no daudzām reizēm, kad Satiksmes ministrijas pakļautībā strādājošas personas tiek sūtītas uz maskavu pēc instrukcijām. Krievija reklamē Latvijas Dzelzceļu zem lozunga: "Dzelzceļi, kas mūs apvieno", bet Evikai Siliņai un Edgaram Rinkēvičam šķiet viss kārtībā."

Nebūšanas

Šā gada aprīlī LDz pārstāvji piedalījās Krievijas Dzelzceļa transporta padomes sēdē. Publiskotais fakts sabiedrībā izsauca protestu un neizpratni par LDz rīcību laikā, kad Krievija jau četrus gadus karo Ukrainā un civilizētās valstis norobežojas no darījumiem ar iebrucēju neatkarīgā valstī.