Latvijā populārs internetveikals izraisa klientē lielu vilšanos

Attēlam ilustratīva nozīme © F64

Jekaterina vīram vēlējās uzdāvināt viedpulksteni. Noskatīja to internetveikala 220.lv mājaslapā un jau nākamajā dienā devās to saņemt, vēsta "Bez Tabu".

Aizejot mājās, maisiņā iepakotajam pirkumam pievērsusi lielāku vērību.

"Galvenā problēma ir tā, ka pie kases nepārbaudīju kasti. Maisiņš bija aizlocīts, tas bija saplēsts apakšā. Uzreiz to nevarēja pamanīt. Arī pulksteņa kastīte ir tikusi atvērta. Iekšā palikusi tikai instrukcija un lādētājs. Pulksteņa tur vairs nebija," saka kliente.

Jekaterina nekavējoties vērsusies pie pārdevēja un informējusi par notikušo. Viņai norādīts, ka, saņemot preci vajadzēja just, ka iepakojumā iztrūkst 28 gramus sverošs pulkstenis.

"Par pulksteni samaksāju 270 eiro, esmu palikusi bez naudas, bez pulksteņa. Viņi saka, ka esot pārbaudījuši kameru ierakstus, taču, kā es varu zināt, ka tiešām tas ir darīts?" saka sieviete.

Internetveikala pārstāvis norāda, ka veikalā ierīkots galds, lai ikviens pircējs turpat varētu pārbaudīt nopirkto preci. Šoreiz uzņēmums nav gatavs nekādi zelta klientei iet pretī. Pulkstenis atvests no noliktavas Viļņā un nu šo gadījumu varot izmeklēt Valsts policija.

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".