Komentāri: Latvijā populārs internetveikals izraisa klientē lielu vilšanos

īpaši stulbs

Drausmīgi...

22.feb 2022 Atbildēt
Elvisa18

Par šito internetveikalu tik daudz sūdzību, ka brīnos par katru, kurš tur iepērkas.

22.feb 2022 Atbildēt
Stavus Grudejs

Ir vēl tādi kas iepērkas 220.lv ? Nu, paši vainīgi.

22.feb 2022 Atbildēt
Daina Ivanova

Piedodiet bet es iepērkos veikalā 220.lv bet man vēl nav tā bijis esmu ļoti apmierināta ar apkalpošanu tur ir visi laipni ganjau tā tantite gribēja iedzīvoties domāja ka iedos otru pārbaudiet gan jau kautkur ir pati nogrudusi un tagad vaino veikalu es vienmēr pārbaudu turpat ja ar smadzeni nedraudzējas ļoti slikti.

23.feb 2022 Atbildēt
Daina Ivanova

Super veikals ir 220.lv

23.feb 2022 Atbildēt
betetete

Esmu pirkusi 220.lv divus viedpulksteņus un abus saņēmusi. Laikā un neskartus, ar visām kastēm un piederumiem. Neticami, kā Jeka nepaveicies.

23.feb 2022 Atbildēt
Rita Dreimane

"Viņai norādīts, ka, saņemot preci vajadzēja just, ka iepakojumā iztrūkst 28 gramus sverošs pulkstenis."

Nopietni???? -28gramus var sajust??? Mazliet šokē tāda atbilde...

Es arī esmu 220.lv kliente un nav bijušas nekādas problēmas. Vienmēr viss ir bijis lieliski! Pat, ja kādreiz kāda prece bija beigusies, tūlīt saņēmu zvanu un atlaides nākamajam pirkumam. Bet, ja godīgi, tad es par tādu naudu laikam gribētu redzēt preci neatejot no kases..... Un, ņemot vērā šādu pieredzi, laikam veikala vietā, uzliktu par pienākumu pašam pārdevējam atvērt un parādīt preci.

23.feb 2022 Atbildēt

Komentēt