Vīrietis sašutis par mēģinājumu iekārtoties darbā veikalā Latvijā

© pexels.com

Kāds darba meklētājs neslēpj savu sašutumu pēc neveiksmīga mēģinājuma iekārtoties darbā veikalā Depo.

Portālā "sudzibas.lv" darba meklētājs sūdzas par atlases speciālistu neprofesionālu attieksmi un necieņu pret potenciāliem darbiniekiem.

"Cirks aizbrauca, klauni palika. Konkrēti 2 klauni, Elīna un Elza, tā saucamās personāla atlases speciālistes. Tomēr grūti viņas nosaukt par "speciālistiem". Neiesaku iet strādāt uz jauno veikalu DEPO Imantā...ja tur tādas personāla atlases speciālistes pieņem darbā, tad veikala vadītāji un nodaļu vadītāji ir tādi paši, ja ne sliktāki.

Pēc darba intervijas sarunājam sazvanīties, lai noskaidrotu par tālāko atlases gaitu, ņem viņi mani uz darbu vai nē. Rezultātā viņi man, protams, neatzvana, pats atzvanīju nedēļas vidū. Tikai no otrās reizes sieviete paceļ klausuli, tā pati, ar kuru man bija darba intervija. Pastāstīju viņai situāciju, ka bija darba intervija, sarunājam sazināties, utt. Visticamāk nebija gaidījusi, ka es atzvanīšu, uzreiz sāk izdomāt, ka viņa ir tagad aizņemta, kā atzvanīs šodien vēlāk, ja ne šodien, tad rīt. OK, gaidu... šodien nekas neatzvana, rīt arī, un visu nedēļu neatzvanīja. Nākamnedēļ atkal tas pats klusums, pagaidīju līdz piektdienai un pats zvanu viņiem atkal.

Atkal paceļ klausuli tā pati sieviete, stāstu vēlreiz par sevi, par situāciju,+ par to gadījumu pagājušonedēļ, kad man apsolīja atzvanīt. Pateicu, ka smieklīgi jau sanāk, sāku uzdot jautājumus, kādas 5-7 reizes uzdevu jautājumu, kāpēc man neatzvanīja. Ne reizi viņa neatbildēja uz visiem maniem jautājumiem! Tikai viena frāze visu laiku "es nevaru jums to tagad pateikt". Vai jūs vispār varat kaut ko izdarīt, Elzas kundze?! Atkal negaidīja manu zvanu, atcerējās mūsu iepriekšējo sarunu, un tagad nezina, ko pateikt, jo negrasījās pat atzvanīt. Super attieksme DEPO pret potenciāliem darbiniekiem.

Rezultātā, viņa atkal nezina, ko tagad darīt un kā atrisināt šo situāciju. Jau kuro reizi apsola, kā atzvanīs man rīt...absurds un smiekli tikai nāk. Pateicu, ka jūs iepriekšējo reizi man to pašu solījāt, bet tagad viņa pieliek klāt "100% atzvanīs rīt". Rīt nekas nezvana, nobijās, tikai pēc pusdienlaika atnāk SMS, ka viņi man nevar tagad piedāvāt vakanci viņu veikalā...bet tai pašā laikā internetā ir 3 brīvas vakances, uz kuru es pretendēju, bet viņi man raksta, ka nevar man neko piedāvāt... paši pat nezina,kad veikals atvērsies...Absurds!" raksta darba meklētājs.

Tikmēr komentāros cilvēki raksta, ka tādai attieksmei situācijā, kad Latvijā jau tā trūkst darbinieku, nevajadzētu būt.

"Izskatās diezgan bēdīgi, jo Latvijā trūkst darbinieku, bet kompānijām, kad piesakās darbinieki, tad viņi vilcina un ilgi domā, ņemt vai neņemt. Vismaz varētu pateikt, cilvēcīgi atteikt, lai cilvēkam nav jāgaida. Varbūt šādi viņi mēģina arī nosist cenu un lai tu nāktu strādāt par zemāku atalgojumu... tas ir viens no veidiem, ko vecie buki man kādreiz stāstīja, jo tad darbinieks piekritīs strādāt par zemāku atalgojumu. Veiksmi darba meklēšanā!" teikts kādā komentārā.

Jāpiebilst, ka arī pircēji bieži vien dalās ar stāstiem par to, ka cik nelaipna attieksme bijusi no veikalu dabinieku puses. Tā, piemēram, pirms kāda laika vēstījām, ka veikalā Liepājā kādai pircējai nācās iekulties nelāgā situācijā, jo, mēģinot iegādāties enerģijas dzērienu, pārdevēja to neesot vēlējusies pārdot.

Svarīgākais