Komentāri: Absurds? Lai sazinātos ar māti Jelgavas slimnīcā, sievietei jāmaksā barga nauda

īpaši stulbs

Re, ko izdomājuši! :)

29.jan 2021 Atbildēt
bezkaunīgais sivēns

Bizness, ka tik nauda ripo.

29.jan 2021 Atbildēt
Laura Dūša

Nedomāju, ka tas ir kaut kas slikts. Ļoti bieži uz slimnīcām zavana viena pacienta vairāki piederīgie un prasa vienus un tos pašus jautājumus - kā jūtas, vai paēdis utt. Ja nodaļā guļ 20 pacienti un katru dienu zvana par vienu pacientu 2 piederīgie, tad pa kuru laiku, lai mediķi ārstē un aprūpē pacientus? Vai vēl viens variants, kad zvanītājs lūdz nodaļas telefonu iedot pacientam, lai aprunātos. Tas aizņem līniju uz 5min vismaz. Un tad sūdzas, ka nevar sazvanīt nodaļu. Pacientiem pašiem ir savi telefoni uz kuriem var zvanīt un apjautātes kā iet? Par to ar ko pacients tiek ārstēts nedomāju, ka būtu jāzvana katru dienu vairākas reizes. Lielāko daļu no ārstēšanas tāpat lielākā daļa nesaprot. Domāju, ka šādam maksas telefonam jābūt katrā slimnīcā, lai pirms zvanīšanas kārtīgi izdomā ko grib teikt un vai tas ir svarīgi. Ja pa retam pazvanīs uz slimnīcu un apjautāsies par ārstēšanu telefona rēķins nebūs nemaz tik liels.

29.jan 2021 Atbildēt
Dace Kristina

Cerams ka tev pasai bus jamaksa pa katru zvana norunato sekundi jeb uz kuru vietu.

31.jan 2021 Atbildēt
Edmunds Kance

Slimnīca maksu nenosaka. Pats tur strādāju. Maksu nosaka operatori. Jelgavas pilsētas slimnīcas sakarus nodrošina operators SCS Telecom, uz kuru zvanot daļa operatoru piemēro minūtes tarifu, neiekļaujot to bezmaksas zvanos, bet slimnīca par to atlīdzību nesaņem. Zvanot no Latvijas mobilā telefona numuriem, nekāda maksa par zvanu uz jebkuru Jelgavas pilsētas slimnīcas numuru netiek piemērota. SLIMNĪCA NEPELNA AR ZVANIEM!

30.jan 2021 Atbildēt
Dzēsts lietotājs

toties slimnīcas ar lohotronu pelna. Mana pieredze ,ka izraksta zāles super dārgas un vitamīnus kuri nekam nelīdz konkrētai vainai.

30.jan 2021 Atbildēt
Dagmāra Sprūdža

Līdzīga situācija arī RAKUS -Gaiļezerā Insulta nodaļā, kur ne nodaļas vadītāja Tilgale, ne ārstējošais ārsts neatbild uz zvanu , bet vidējais medicīniskais personāls saka, ka nav tiesības sniegt kādas izziņas. Vai tiešām slimnīcu vadība nevar organizēt, lai būtu saziņa ar slimnieku un medicīnisko darbinieku, lai noskaidrotu situāciju.

30.jan 2021 Atbildēt
Liana Marcinkevica

slimnica noteikusi augstako tarifu? vai tad jebkura iestade var noteikt tarifu zvanu operatoriem? kaut kas neiet kopa!

31.jan 2021 Atbildēt

Komentēt