Kāda sieviete neslēpa sašutumu par to, ka zvanam uz Jelgavas slimnīcu viņas sakaru operators piemēro paaugstinātu maksu.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka uz slimnīcas ķirurģijas nodaļu nākas zvanīt vairākas reizes dienā, un par katru zvanu tiek piemērota paaugstināta maksa.
"Mana 88 gadus vecā māte ārstējas ķirurģijas nodaļā. Gan vecuma, gan slimības dēļ stāvoklis ir smags. Karantīnas dēļ nekādi apmeklējumi nav iespējami. Nav iespējama arī klātienes tikšanās ar medicīnisko personālu. Tātad jebkāda informācija par slimnieces stāvokli ir saņemama tikai telefoniski. Uz nodaļu nākas zvanīt vairākas reizes dienā. Un katram tādam zvanam tiek piemērota paaugstināta maksa!" sašutusi ir pacientes meita.
Viņa uzsver, ka pirms katra zvana sakaru operators brīdina par paaugstinātu zvana maksu. Sazinoties ar operatoru, tiek skaidrots, ka šādu maksu noteikusi slimnīca.
Jau iepriekš ziņots gan par ārstu un medicīnas darbinieku bieži vien negatīvo attieksmi pret pacientiem dažādās Latvijas medicīnas iestādēs, gan nepieņiemamām lietām un situācijām, kas notiek slimnīcās.
Piemēram, kāda paciente vaino Stradiņa slimnīcas mediķus paviršībā un pēc notikušā vairs nekad nevēlas ārstēties Stradiņu slimnīcā.