Sociālajos tīklos cilvēki viens pēc otra dalās ar pieredzi, kad pasūtījuši ēdienu, bet ar piegādātāju nav izdevies komunicēt nekādā veidā. Īpaši apgrūtinoši tas ir gadījumos, kad jāskaidro piegādes adrese.
Šobrīd ļoti izplatīta ir ēdiena piegāde uz mājām vai darba vietu. Tomēr arvien biežāk kurjeri nav latvieši, turklāt nerunā arī angļu vai krievu valodā, padarot pakalpojuma saņemšanu gandrīz neiespējamu.
Tas nenozīmē ka bez pusdienām jāpaliek �. Bet nu dažreiz tas ir vājprāts kko ieskaidrot kurjieriem, bez jebkādas valodas prasmes.
— Magnuss Briedis (@Latvija_100) December 1, 2020
Man ir bijusi situācija, kad kurjers nevar atrast biroju un tad telefoniski tiešām ir grūti saprasties, jo viņš īsti nerunā ne lv, ne eng. Bet vienmēr savu ēdienu esmu saņēmusi un, to ēdot, es nedomāju par viņa nacionalitāti :D
— Gerda Čevere (@gerda_c) December 1, 2020
Vispopulārākais ēdiena piegādes veids ir ar tiešsaistes aplikāciju palīdzību - Wolt un Bolt Food. Lielākie ēdiena piegādātāji piedāvā plašas izvēles iespējas, apvienojot desmitiem un simtiem visdažādāko restorānu un kafejnīcu.
Jau ziņojām, ka lai ierobežotu Covid-19 izplatību, valdība lēmusi, ka publiskās ēdināšanas vietas ēdienu var izsniegt tikai līdzņemšanā.