Komentāri: Auto tirgotājs Rīgā pamatīgi piekrāpj sirmgalvi

Banāns Mētelī

Nesprotu, pērc jaunu ir viens. Bet tu pērc lietotu, kādas var būt pretendzijas.

14.jun 2020 Atbildēt
Edgars

Visas lietotās mašīnas pēc pirkšanas ir jādzen uz servisu. Jāmaina eļļas un siksnas. Pie reizes iziet visam cauri, samaina ko vajag un brauc laimīgs. Ja tiek cauri ar 500eur tad skaiti, ka labu auto esi nopircis. Opis laikam domāja, ka rumbula ir oficiālais golfiņu izplatītājs. Galvenais lai mašīna patiktu un nebūtu neglābjamu virsbūves defektu, pārējo var nomainīt

14.jun 2020 Atbildēt
Aleksis

Nu Tu gan te salēji ...

Pats Rumbulā tirgo mašīnas ?

Mašīna servisā ir jāpārbauda PIRMS nevis PĒC pirkšanas ... Ja pērc mašīnu Rumbulā, tad tas ir obligāti jādara, pretējā gadījumā ieberzīsies 200 %.

Virsbūves defekti ir sīkums, svarīgs ir tehnisko mezglu stāvoklis un nesošās konstrukcijas.

Pēc šādiem padomiem jau arī cilvēki iegrābjas šādos golfiņos (izskatījās jau viņš vizuāli labi).

Rumbulā visas mašīnas ir piekrāsotas, sapulētas tieši uz pārdošanu. Viņi ļoti labi zin, ka vairums nedomā bet pērk mašīnu ar acīm nevis prātu.

Pēc pirkuma, protams, visi šie nedarbi nomazgājas nost, bet tehniskais stāvoklis parasti ir tāds, ka mašīna ir vai nu jānoraksta vai kapitāli jāremontē.

15.jun 2020 Atbildēt
Vairis Milts

jāsāk ar to ka 2000 gada ceturtais golfs maksā 1000-1200 eiro, bet ne nu 2000. nu jā būs pēc tam vēl 300 eiriši vismaz jāieliek lai defektus novērstu. un tik primitīvi ka ar līmlentu piesedz nu nezin kuru var paķert. turklāt vēl "lukturi nedeg"jau ir pavisam skaidrs ka onka vispār uz autiņu lāga nav paskatijies, kur nu vēl pārbaudijis. bet placī jau tā ir- pērc ko redzi, pat ja paliek ceļmalā izbraucot aiz vārtiem tā jau vairs nav pārdeveja problēma. ir taču firmas kas lietotos pārdod ar pusgada garantiju, ja jau jauns auto nav pa spēkam pacelt.

14.jun 2020 Atbildēt
Tedis

Ja ir tik stulbs,ka nejēdz elementāras lietas,tad lai brauc ar autobusu.

14.jun 2020 Atbildēt
īpaši stulbs

Auto pārdevējs laikam necer līdz pensijai nodzīvot.

14.jun 2020 Atbildēt
Andris Kokorevics

Tam tarpam tirgonim krapnieka zagla sevis slavinataja gena ipasniejam japarada kur vieta ????

14.jun 2020 Atbildēt
Modris Draba

Interesanti - sirmgalvis - tātad, pērk ne jau pirmo mašīnu, bet kā redzams - tomēr sajēgas tādās lietās pašam nav, un nav arī paņēmis līdzi kādu, kas var palīdzēt novērtēt mašīnu. Un vispār, vai tad Rumbulā vispār ir saprātīgi ko pirkt - arī par to taču varēja ar kādu aprunāties.

14.jun 2020 Atbildēt
Haralds

Tādā gadījumā patērētāju biedrība ir krimināla iestāde ,kura ir ar likumu jālikvidē--ja reiz tai nav varas pār krāpniekiem..ir jāpieņem likum s,kurš aizsargā kleintu auto --lietota auto pirkšanas brīdī--pārdevējam ir jāsniedz visas patiesās ziņas par auto reālo tehnisko stāvokli..pat ,ja klients to neprasa..šeit konkrēti bija moments --kāpēc lampiņa aizlīmēta?? tas ir chech engine--pateikšu--ja man braucot līlkumā šīs brīdinājum lapiņas--indikatora ,dēļ defektiem ,noslāpst dzinējs un es nevaru vairs pagriezt stūri,tad var arī iebraukt autobusa pieturas stāvošajos cilvēkos--un tālāk =--kurš par to atbildēs?? Lūk ,kur jautājums..Bet šos patērētājus ir jālikvidē ,kā valstij parazītisku organizāciju

14.jun 2020 Atbildēt
Laika Gars

Nu slikti, ka večukam neviens nepastāstīja kā pirkt lietotu auto. Pastāstīšu šeit, katram gadījumam, ja nu te vēl ir kādi večuki. Punkts Nr.1 - atmet domu par nobraukteni no Vācijas ar tiko notītu spidometru. Iegaumē labi - no Vācijas nenāk nenobraukteņi ar oriģinālu nobraukmu. Nekad. Tā vienkārši nenotiek. Tas ir tāpat kā ziemassvētku vecītis neeksistē, tā neeksistē auto no Vācijas ar nenotītu spidometru. Vācija nav Latvija. Tur ir kur ieskrieties un tur mazāk par 20 000 gadā neviens nenobrauc, tur ir bāņi, tur tās mašīnas dzen uz spēju robežas. 2.Pareizā rīcība - princips tikai Latvijā pirktu, ar CSDD datu bāzē pārbaudāmu nobraukumu ( neticēsi - tāda bāze ir pieejama, vienkārši lietojama!!! Un var piereģistrēties, un lietot). Latvijā pirktām mašīnām var būt stipri mazāki nobraukum nekā Vācijā, jo te nav bāņu, te fiziski nav kur tik tālu braukt. Sevišķi, ja mašīna ir bijusi Rīgā un braukājusi no darba uz mājām un tikai retu reizi kaut kur ārpus. Protams, var arī Latvijā tīt spidometrus, bet tajā CSDD datu bāzē ir redzams katra gada nobraukums pie tehniskās apskates tas fiksējas. Ja ir tīts spidometrs, tad tur ir uzreiz sarkani cipari ar mīnus zīmi ( es esmu redzējis pat - 100 000 km mazāk nekā iepriekšējā gadā:)), tur uzreiz viss skaidrs. Tālāk ir arī apdrošinātāju datu bāze LTAB, ja nemaldos ( goglē var atrast transortlīdzekļa zaudējuma datus), kur ievadot auto numuru parādīsies vai auto ir bijis avārijās un atjaunošanas summas, ja ir bijis. Par sakarīgu cenu atrast Latvijā pirktu, ar nelielu nobraukumu un nesistu var, bet jāpatērē laiks. Faktiski, tikai tad, ja sakrīt visi nosauktie parametri ( pirkta salonā, mazs nobraukums, ā CSDD vēl arī parādās kā ir ieta tehniskā skate, ja tur ir teicamā tehniskā stāvoklī, un, ja nav cietusi avārijās, tikai tad var braukt un skatīties tādu auto. Un diezgan droši, ka tas būs labs.

14.jun 2020 Atbildēt

Komentēt