Kāda apmeklētāja vaino Latvijā populāro kafejnīcu "Tokyo city" sliktā servisā.
Kā portālā "sudzibas.lv" raksta apmeklētāja, oficiante ar viņu uzsākusi sarunu krievu valodā.
"Oficiante sarunu sāk krievu valodā. Vai tad tiešām Latvijā valsts valoda ir krievu? Un tā pati oficiante ar blakus galdiņu uzsāka sarunu krievu valodā.
Tā nebija vienīgā darbiniece, kura ar klientiem sāk runāt krievu valodā, vismaz no tā, ko es dzirdēju, esot tur 1,5 h laikā.
Es vēl pieļautu domu, ka sarunu uzsāk gan latviski, gan krieviski (tādā veidā iekļaujot krievu sabiedrību)," savu sažutumu pauž sieviete.
Tikmēr komentāros cilvēki dalījušies ar dažādiem viedokļiem par šo tēmu. Kāds raksta, ka labi, ka oficiante runā krievu nevis, piemēram, arābu valodā.
Vēl kāds pauž viedokli, ka "latviešiem maks ir plāns un restorānos viņi ir mazākumtautība, tāpēc arī uzrunā kā uzrunā".
Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas par personāla attieksmi Latvijas kafejnīcās un restorānos. Tā pirms kāda laika tika vēstīts, ka sieviete sašutusi par ārzemnieku apkalpošanu picērijā Rīgā.