Pasažiere pastāsta, kā aviokompānija "izslēdz" pasažierus un neielaiž lidmašīnā

© Pixabay

Kāda sieviete paudusi sašutumu par to, kā pazīstama lēto biļešu aviokompānija izrīkojas ar pasažieriem situācijās, ka biļešu pārdots vairāk nekā lidaparātā ir sēdvietu.

"Biļeti uz Oslo iegādājos pirms mēneša, taču pirms pašas iekāpšanas man un vēl 2 pasažieriem tika pateikts, ka biļetes pārdotas par daudz un nevarēs lidot. Kā nevarēs? Tā jau nav mana vaina, ka Wizzaira sistēma gļuko! Kā sistēma nenofiksē, ka vietas izpārdotas? Pēc tam, lai mēs varētu lidot, tika veikts izslēgšanas princips. Viens pasažieris bija iedzēris. To atsijāja. Tad vēl 3 pasažieri vispār ar auto tiesībām gribēja braukt. Kā viņi vispār izgāja kontroli? Tā nu tos izslēdza un mēs 3 tikām uz savām vietām. Vienā vārdā sakot bardaks un ļoti zems apkalpošanas līmenis," sašutusi Liene.

Līdzīgas situācijas radušās vairākiem zemas cenas aviokompānijas pasažieriem. Pat mūziķis Andris Kivičs vienā no šādām reizēm, kad netika ielaists Ryanair reisā, norādīja, ka bija viens no pēdējiem pasažieriem, kurš vēlējās iekāpt lidmašīnā, taču vietas lidmašīnā nav vairs bijis un viņš kopā ar mākslinieci Lieni Skulmi “palika aiz borta”.

Nebūšanas

Jūrmalnieks Andris pirms aptuveni diviem mēnešiem devies pie ārsta nodot asins analīzes. Labi gan, ka viņš vēl esot stāvvietā izdomājis ielūkoties savā bankas kontā, pirms spēris kāju ārstniecības iestādē, jo kontā palikuši vien pāris centi, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais