Kliente neizpratnē par neiedomājamu situāciju populārā ēstuvē Latvijā

© F64 Photo Agency

Kāda kliente sūdzējusies par situāciju, kādu viņai nācies piedzīvot Latvijā populārā ēstuvē.

Sociālajā tīklā facebook ievietots ieraksts, kurā tā autore informē, ka 14.februārī kopā ar bērniem devusies uz restorānu "Čilli pica" Rīgā. " Jau ieejot ēdināšanas iestādē, ja viesmīļi nepievērš ne mazāko uzmanību nav labs rādītājs. 90% brīvo galdu nav novākti un uz tiem ir netīrie trauki, grīda kā zālājs pēc mūzikas festivāla... Kādu brīdi pastāvēju pie netīra galda, līdz apnika un pārkrāmēju tos uz blakus esošo mazāko galdu, kas arī nebija novākts. Noslaucīju, sakārtoju, apsēdos. Viesmīļi - saburzītos, netīros apģērbos trijatā baksta kases aparātu. Lieki piebilst, ka ēdienkarti neviens neatnesa, paņēmu to no blakus galdiņa, no kura tā nebija aizvākta. Atnāca bērni, lēnām izvēlējāmies ēdienu, dzērienus un pacietīgi sākām gaidīt viesmīli. Pēc apmēram 30-40 minūtēm kopš manas atnākšanas tā arī pie manis neviens nebija pienācis.Aizņemta bija mazāk kā trešdaļa zāles un viesmīļi nebija īpaši aizņemti. Neizturēju un piegāju pie vienas no viesmīlēm. Paskaidroju, ka cilvēki ir arī jāapkalpo. Pēc brīža pienāca viesmīlis ar jautājumu vai pasūtīsim. Ne miņas no atvainošanās par jebko," par piedzīvoto klāsta kliente.

Arī tālākais notikušais viņai licies nepieņemams. Dzērieni, kas atnesti, bijuši ielieti netīrās glāzēs, turklāt arī viesmīļi nav centušies atvainoties par radušos situāciju.

Vēl kāds cits ieraksta komentētājs norāda, ka arī viņam gadījusies līdzīga situāciju. "Mūs apkalpoja ļoti nelaipna viesmīle, turklāt arī ēdiens bija zemas kvalitātes," norāda klients.

Arī portāls "tautaruna.lv" vēstīja par situāciju, kad kliente konkrētajā ēstuvē sūdzējās par nepieņemamu viesmīles attieksmi.

Svarīgākais