Aculieciniece: Cik bērniem jāpazūd, lai šoferos parādītos kaut kripatiņa cilvēcības?

© F64 Photo Agency

Aculieciniece Zinta pauž sašutumu par sabiedriskā transporta šofera vienaldzību par mazu zēnu, kurš iekāpa nepareizajā autobusā un lūdza vadītāju apstāties.

"Cik bērniem ir jāpazūd, lai autobusu šoferos parādītos kaut kripatiņa cilvēcības? Šodien [23. janvārī] 19.maršruta autobusa šoferis neapstājās un neizlaida histēriski raudošu bērnu, kurš pieturā Berģi saprata, ka ir iekāpis nepareizā autobusā. Bērnam vajadzēja uz Berģiem, bet autobuss turpināja braukt pretējā virzienā. Puika varot izkāpt nākošajā pieturā un gaidīt, kad nāks autobuss atpakaļ. Nopietni?? Nākošā pietura ir Lejasvīganti - pietura mežā, kur nav nekāda apgaismojuma. Šajā pieturā pieaugušam cilvēkam gaidīt autobusu tumsā nav īpaši omulīgi, kur nu vēl mazam zēnam, kurš jau tā ir pārbijies. Vēl jo vairāk autobuss būtu jāgaida 50 minūtes.

Ekrānšāviņš/Facebook

Vai tiešām autobusa vadītājam tas būtu bijis tik grūti izlaist bērnu? Vai tiešām tas, ka pēdējā laikā tik daudz runā par uz šosejas, mežā un citur izlaistiem vai atstātiem bērniem, neliek šoferiem aizdomāties?" jautā Zinta, kura norāda, ka incidents notika vēlā trešdienas vakarā pēc plkst. 20.00.

Kopš nelaimes Liepājā, kad 2017. gada vasarā pazuda piecgadīgais Ivans, kuru pēc tam mežā atrada mirušu, sabiedrība daudz asāk vēršas pret autobusa šoferiem un viņu līdzatbildību par mazākajiem pasažieriem.

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.