Kāda sieviete dalījusies pārdomās par Rīgā populārās atpūtas vietas "Lido" piedāvātajiem pārtikas produktiem un ēdieniem.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka pēc maltītēm "Lido" gan viņa, gan viņas vīrs mokās ar veselības problēmām.
"Īsti neizprotu, kas ir noticis ar Lido ēdienu nu jau kā pēdējos pāris gadus. Sākotnēji domājām, ka varbūt sagadījās, bet nu jau cik reizes ir iets uz dažādām filiālēm, sajūtas tās pašas. Kamēr vēl uzturā lietojām gaļas produktus, pēc maltītes Lido, visu atlikušo dienu nācās gan man, gan vīram mocīties ar nepatīkamām, smakojošām atraugām, vēdera griešanos, pūšanos. Personīgu uzskatu un skatījuma maiņu rezultātā mēs izslēdzām no uztura jebkādus gaļas un jūras produktus, tomēr pašsajūta pēc ieturētajām maltītēm Lido nemainījās. Joprojām saskaramies ar šiem pašiem simptomiem, jāmin, ka, gatavojot mājās tos pašus ēdienus vai pusdienojot citās ēstuvēs un izvēloties to pašu racionu, šādas veselības problēmas netiek novērotas. Dīvaina "sagadīšanās" jau vairāku gadu garumā vai vienkārši ēdienam tiek pievienots kas tāds, par ko cilvēki nav informēti?" pārdomās dalās sieviete.
Tikmēr kometāros cilvēki raksta, ka sievietes bažas par Lido produktu kvalitāti ir pārspīlētas.
"Interesanti gan, ka viena no tautā iecienītākajām ēdināšanas ķedēm mēģina noindēt tieši divus savus klientus. Iespējams, vaina ir meklējama jūsu dietās un produktu nepanesamībā nevis Lido? Vai par to jūs esat aizdomājušies, vai arī vienkārši pārmetat iestadei?" teikts kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas gan par ēdienu kvalitāti, gan darbinieku attieksmi Latvijā iecienītās kafejnīcās. Tā, piemēram, kāda sieviete dalījusies ar stāstu par Rīgas kafejnīcā pasūtītu picu, kas viņu pamatīgi sadusmojusi.