Iedzīvotājs "airBaltic" vaino pasažieru apkrāpšanā

© F64

Kāds vīrietis uzskata, ka Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" apkrāpj savus klientus.

airBaltic šo faktu skaidro ar to, ka tikko kāds ir rezervējis visas biļetes par šo cenu. Tiešam 1 minūtes laikā? Es tam neticu.

Portālā "sudzibas.lv" vīrietis raksta, ka cilvēki tiek aprkāpti biļešu cenu dēļ.

"Meklējot biļetes airBaltic mājaslapā, sistēma seko jūsu vēlmēm un pie biļešu iegādes izdod jums paziņojumu "par šo cenu biļetes nav pieejamas".
Pirmkārt, tā nav taisnība! Pirmkārt, sistēma krāpjas, jo citu izskaidrojumu vienkārši nav, sistēma nepiedāvā jums atlikušās biļetes par zemāku cenu, bet uzreiz piedāvā par paaugstinātu cenu.
Piemēram, jums vajag 2 biļetes, bet kamēr jūs rezervējāt, kāds jau vienu nopērk. Tā vietā, lai piedāvāt jums vienu biļeti par zemāku cenu, sistēma piedāvā abas par paaugstinātu.
Otrkārt, biļetes pēkšņi kāds izpērk biļetes, piemēram, tikko sistēma rādīja 9 un vairāk biļetes un tagad ir 0.
airBaltic šo faktu skaidro ar to, ka tikko kāds ir rezervējis visas biļetes par šo cenu. Tiešam 1 minūtes laikā? Es tam neticu.
Treškārt, sistēma maldinā lietotāju, jo vienas sessijas laikā jums tiek piedāvātas atšķirīgas cenas," raksta vīrietis.

Tikmēr komentāros cilvēki norāda, ka tādā gadījumā iespējams izmantot citu aviokmopāniju pakaplpojumus.

Jāpiebilst, ka "airBaltic" nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas.

"airBaltic" šogad deviņos mēnešos kopumā pārvadāja 3,169 miljonus pasažieru, kas ir par 18% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

Avots

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais