Komentāri: Iedzīvotājs "airBaltic" vaino pasažieru apkrāpšanā

Aris Liepins

Pašam līdzīgi sanācis 3 reizes. Apstiprinājuma laikā mainās cena. Gluži neticu, ka precīzi tai pašā laikā kāds cits ir paspējis izpirkt visas biļetes par iepriekš norādīto cenu. Jo vairāk, ja, kā top redzams, tas notiek regulāri un daudziem. Pat jā tā tiešām ir tīri elektroniska kļūda, Air Baltic tā būtu jānovērš, jo mundiera godam tā par labu noteikti nenāk. Diez, vai Air Baltic rodas ievērojama peļņa, gūstot dažus desmitus vai simtus Eu šādā nelāgā veidā.

2.nov 2018 Atbildēt
Aris Liepins

Pašam tā sanācis 3 reizes ar Air Baltic- cena mainās rezervācijas apstiprinājuma laikā. Gluži neticu, ka precīzi tai pat laikā kāds būtu paguvis izpirkt visas biļetes par iepriekš uzrādīto cenu. It īpaši, ja skaidrs, ka tā notiek daudziem. Pat ja tā ir tīri elektroniska kļūda, Air Baltic tā būtu jānovērš, jo mundiera godu šāds nesmukums zāģē.

2.nov 2018 Atbildēt
Zelma Zelma

Airbaltic loti nekaunigi ... izveles ari vietas ja lido ar zidaini normali ..ja lidojums nakts laika un cilveki nogurusi velas pagulet nav iespejams .. jo ja zidainim un matei ieliek vietu starp pusaudziem 8-12 gadi un pa 2 vietam sez 3 pusaudzi ka vispar drosibas laba to atlauj... un skalums nezeligs pat aizradijumu sis pusaudzes nesanem no personala ... ka ari apaligu virieti pieliek blakus kas maz sez mates kresla ar zidaini... nu nekaunigi.... jo mate maksa gan par savu bileti gan vel zidainja puss cenu par ko tad vispar maksa zidainis nesaprotu... firma loti neapdomati izrikojas un par bernu ratiem nerunasim nekadas palidzibas no personala un aizlidojot uz citu valti kaut ari piesaki gribi ratus pie lidmasinas tos sanem lidosta nez kur un 2 h velak gaidi ratus mekle kaut vai jo informacijas izkapjot galamerki nav nekaunigi vnk

4.nov 2018 Atbildēt

Komentēt