Vai nav par traku? Pircēju Ogrē šokē lielveikala pārdevējas attieksme

© Reinis Hofmanis, F64 Photo Agency

Portālā "sudzibas.lv" savu attieksmi par kādu pārdevēju pārtikas veikalā Ogrē paudis pircējs, kurš uzskata, ka ne visiem ir vēlam strādāt darbā, kur nepieciešams komunicēt ar cilvēkiem.

"Iepirkos Mālkalnes "Elvi", Ogrē. Kasiere kas strādā šajā veikalā, pat nemāk sasveicināties.

Pieejot pie kases, es sasveicinājos ar smaidu uz lūpām, kasiere pat nepaskatījās acīs un sāka skenēt preci, es atkārtoju savu sasveicināšanos vēl vienu reizi, pārdevēja paskatījās ar niknu aci, nošķōbija seju un viss.

Tad man pie muguras nostājās sieviete, es pagriezos un aicināju viņu šeit vairs neiepirkties, jo strādā ļooooti nelaipna pārdevēja. Un tad es izdzirdēju uzreiz no kasieres vismaz kādu balsi, lai gan nebija nekas foršs, ko viņa pateica.

Kasiere uzreiz man pateica :''Tad nāc un strādā''. Es, neko atpakaļ neteikdams, aizgāju prom. Manuprāt, šādai pārdevējai nav vietas apkalpojošā sfērā," uzskata pircējs.

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.

Svarīgākais