Apmeklētāja: Mani apvainoja un burtiski izmeta no "Dzintars" veikala

© Vladislavs Proškins, F64 Photo Agency

Portālā "sudzibas.lv" kāda sašutusi pašmāju kosmētikas ražotāja "Dzintars" veikala apmeklētāja norāda, ka pret viņu rupji izturējies veikala pārdevējs.

"Vakar es piedzīvoju ārkārtīgi nepatīkamu gadījumu "Dzintars" veikalā Marijas ielā 1. Kad es iegāju veikalā, es ieraudzīju divus stendus ar bukletiem, es uzreiz piegāju pie stenda ar informāciju pa jauno līniju "Future Formula" priekš problemātiskās ādas.

Tā kā man vēl bija jāgaida 5 minūtes līdz transportam mājās, es paliku veikalā un nolēmu pameklēt vairāk informācijas par šo līniju internetā telefonā. Šajā brīdi man sāka rupji piesieties veikala pārdevējs, apvainojot mani, ka es nedrīkstu palikt veikalā.

Kad es mierīgi mēģināju saprast, ko tieši pēc viņa viedokļa es izdarīju nepareizi, viņš sāka apvainot mani, ka ja te palieku, es varu kaut ko nozagt. Uz jautājumu, ko tieši, jo tajā stūrī, kur es stāvēju, un vēl vairākus metrus apkārt nebija neviens "Dzintars" produkts), atbildēja, ka bukletus.

Uz jautājumu, vai tad bukleti nav domāti ņemšanai (es paņēmu vienu), pārdevējs mani sāka apvainot citā, piemēram, ka mēs visi (kas mēs un visi?) nākam iekšā-ārā, durvis virinās un viņam esot auksti (durvis bija ciet un veikalā nebija neviena cita pircēja ne pirms, ne pēc es iegāju) . Kad es mēģināju pateikt, ka man patīk "Dzintars" zīmols un ka man ir interesanti palasīt par jauno līniju, mani rupji pārtrauca un uzstāja, lai es eju ārā.

Šis pārdevējs man ne piedāvāja pats kaut ko pastāstīt, ne palīdzēt atrast produktu, toties mani praktiski izdzina no veikala. Es esmu šokēta par šādu attieksmi. Nevienā veikalā nevienā pasaules stūrī es vēl neesmu piedzīvojusi kaut ko tādu. Tik zemu apkalpošanas līmeni un profesionalitāti es gan nebiju gaidījusi no "Dzintars" zīmola. Es esmu izdarījusi attiecīgus secinājumus un darīšu tos zināmus arī pārējiem," norāda kliente.

Svarīgākais