Komentāri: Apmeklētāja: Mani apvainoja un burtiski izmeta no "Dzintars" veikala

Maija Ābela

Nekavējoties atlaist no darba to pārdevēju.....tāda cūcība nav pieļaujama.

17.jan 2018 Atbildēt
Gunta Brikmane

Varbūt labāk prēmiju?

17.jan 2018 Atbildēt
Maija

Nu ta beidzot normāls pārdevējs. Citos veikalos kā atver durvis, tā uzreiz bars pārdevēju metas virsū- kā jums varam palīdzēt. It kā viņiem viss būtu, piemēram plašā izvēlē 41. izmēra sieviešu apavi/nē, 35, ir, papilnam un ļoti dažādi/, jeb 44. izmēra kleitas/ nē, 36. protams ir, arī liela izvēle, bet tās nevar uzstīvēt uz 44./

17.jan 2018 Atbildēt
Indra Ermansone

Pilnigi piekritu. Riebjas,ja ieejot veikala,nevari netrauceti apskatities preci bez pardeveju uzmacibas.

17.jan 2018 Atbildēt
Yohn Plunt atbilde Indra Ermansone

Jā, vislabāk preci apskatīt, ja esi no veikala izdzīts ārā. Pilnīgi noteikti!

17.jan 2018 Atbildēt
Raimonds Varens

varbut pardevejs mobila numurinu neiedeva vai nepiekrita velreiz satikties...

17.jan 2018 Atbildēt
Indra Ermansone

Neticu,ka pardevejs bez iemesla izturetos tik rupji. Un vel tada veikala pilsetas centra. Ne vienmer pircejam ir taisniba. Kaut kas jau tai kundzei noteikti nav ar galvinu kartiba.

17.jan 2018 Atbildēt
Yohn Plunt

Viss ir kārtībā, tā ir latvija!

17.jan 2018 Atbildēt
AS "Dzintars"

Labdien!

Mums ir ļoti žēl par radušos situāciju, bet šis ir ļoti dīvains, rets un, diemžēl, neadekvāts gadījums.

Taisnības dēļ vēlamies pasvītrot, ka pārdevējs Atis ir zinošs, kompotents un pretimnākošs darbinieks, par kuru ir saņemtas daudz pozitīvas atzinības no pircēju puses.

Uzņēmumam AS "Dzintars" ir nepatīkami, ka nepatiesa un sagrozīta informācija ir nonākusi dažādos portālos.

Uz katru sūdzību uzņēmums reaģē, un mēģina katru situāciju izprast, kā arī izrunāt ar uzņēmuma darbiniekiem.

Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju, bet pārdevēja vainu esošajā konfliktā neredzam.

AS "Dzintars"

18.jan 2018 Atbildēt

Komentēt