Mikroblogošanas vietnē Twitter lielu rezonansi izraisījušas Slimību un profilakses kontroles centra (SPKC) sniegtās atbildes iedzīvotājiem.
Svētdien Twitter lietotājus pamatīgi pārsteidza SPKC profila sniegtās atbildes uz iedzīvotāju jautājumiem.
Kāda iedzīvotāja jautāja, vai viņa ir kontaktpersona: "Godātais,@SPKCentrs! Vai, ja es ffp2 maskā ar auto vedu covid+ personu, kas arī bija maskā uz testēšanu, tagad esmu kontaktpersona? Laiki bija ap 15 min turp, 15 atpakaļ. Mēs neesam viena mājsaimniecība."
SPKC atbildējis, ka jā, "ja vien nestūrējāt autobusu un cilvēks sēdēja pēdējā rindā un vēl logus turēja atvērtus". Bet vēlāk uz kāda iedzīvotāja piebildi par maskām, izmantoja joku: "Ja tantei būtu riteņi viņa būtu tramvajs...vai trolejbuss."
Izskatās, ka SPKC @SPKCentrs noalgojuši kaut kādus troļļus vai idiotus komunikācijai ar iedzīvotājiem.
— Eduards (@manssaprats) February 6, 2022
Šāds komunikācijas stils pilnībā atbilst nāvējošas pandēmijas krīzes vadībai. pic.twitter.com/Ly8iZ4Sd04