Kristīne apmeklējusi vienu no “Maxima” veikaliem Rīgā, kur devusies uz alkohola nodaļu. Viņu pārsteidzis, ka “Maxima” pārstāvji paši ar sevi nonāk klajās pretrunās, vēsta "Bez Tabu".
Alkoholam veltītajās nodaļas izvietoti vairāki informatīvi plakāti, kur vēstīts par jaunajiem tirdzniecības ierobežojumiem, kā arī reklāmas ierobežojumiem.
Uz plakāta norādīts, ka arī turpmāk atlaides alkoholiskiem dzērieniem būs redzamas cenu zīmēs, taču turpmāk šīs cenu zīmes vairs netiks izceltas un būs baltas, ne ierasti dzeltenā krāsā. Tomēr Kristīnes novērojums veikalā liecina par ko citu.
"Esmu pamanījusi, ka “Maxima” veikalos joprojām pēc alkoholisko dzērienu tirdzniecības un reklamēšanas jaunajiem noteikumiem visiem alkoholiskajiem dzērieniem, kam ir akcija, tiek reklamēti ar dzeltenajām cenu zīmēm!
Jautājums! Tikai uz “Maximu” neattiecas jaunie likumi? Vai šajā momentā netiek pārkāpts likums?"
Kā šo skaidro veikala pārstāvji un ko par to saka Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kur konsultēja tirgotājus par jaunajām likuma izmaiņām, skaties video.