Vakar traģiski aprāvās divu jaunu meiteņu dzīvība pie Imantas stacijas.
Viņas, braucot ar nomas skūteri, šķērsoja dzelzceļa sliedes un pakļuva zem vilciena.
Šī nelaime uzjundījusi diskusiju par skūteru lietošanu. Vieni uzskata, ka tie būtu jāaizliedz, citi uzsver - bērniem jāmāca satiksmes noteikumi.
"Kam vēl ir jānotiek, lai šos elektriskos mēslus aizliegtu vai vismaz pamatīgi ierobežotu? Katru dienu bērni gūst traumas, vakar divi bērni gāja bojā. Tas viss dažu cilvēku biznesa dēļ," vietnē "X" raksta advokāts Artūrs Zvejsalnieks.
- Napolamino: Jā, alkoholu un smēķus cenšamies nedot, lai nesabeidz veselību, bet elektrodrāžamrīkus uz urā. Jauniešiem smadzenes tikai nobriest, līdz tam tie ir tendēti arī uz riskantāku uzvedību...
- Imants: Un ja tās meitenes brauktu ar velo vai motociklu? Arī aizliegtu? Ja būtu bez atļaujas paņēmušas vecāku auto, mēs auto aizliegtu? Ja ietu kājām, mēs aizliegtu staigāt? Meitenes uzvarēja cīņā par Darvina balvu.
- Bruno: Nogalināja jau vilciens. Pēc Latvijas loģikas - beigsies ar to, ka aizliegs elektrovilcienus vai vismaz palielinās biļešu cenas, lai "mazinātu satiksmes intensitāti un minimizētu apdraudējumu neaizsargātākajiem satiksmes dalībniekiem".
- Andrejs: KAD BEIDZOT RIDE TIKS AIZLIEGTI? Ceļu satiksmes likumā ir robs, un tie skaitās velosipēdi, lai gan pēc Eiropas normām tas ir L1e-A kategorijas e-mopēds.
- Jānis: Viens iemesls ir bizness, bet otrs ir bērnu audzināšana. Vecāki ignorē visus iespējamos noteikumus, un bērni to kopē.
- Lauva: Ja brauc vai skrien zem vilciena, ierīce nav vainīga!
- Ainārs: Līdzjūtība tuviniekiem. Bērnībā pats gandrīz pakļuvu zem vilciena un bez nekāda mopēda. Bērnus jāmāca būt uzmanīgiem uz ceļa un dzelzceļa šķērsošanas brīdī.
Jau ziņots, ka arī Rīgas mērs Viesturs Kleinbergs uzsvēris, ka "steidzami nepieciešama stingrāka kontrole un ierobežojumi šiem mopēdiem".