Nelikumīgi vazājot veikalu tīkla “Lidl” zīmolu, krāpnieki viltus internetveikalā aptin ap pirkstu Latvijas iedzīvotājus. Ivars no Zemgales uzķērās uz medību plintes optikas reklāmas, vēsta "Bez Tabu".
Sociālajā medijā “Facebook” Ivars pamanīja reklāmu, kurā piedāvāja iegādāties optisko nakts redzamības tēmekli. Reklāmu rotāja “Lidl” logo. Prece par 119 eiro Ivaru ļoti iekārdināja. Reklāma vīrieti pievilināja un aizveda uz internetveikalu, kurā piedāvāja iegādāties preces ar pēcapmaksu, kad tās piegādās kurjers.
Noticēt piedāvājumam lika “Lidl” logo un pēcapmaksa, jo domāja, ka, saņemot pasūtījumu, varēs pārbaudīt tā saturu pirms maksāšanas, sacīja Ivars, kurš pārskaitīja 119 eiro.
Pēc kāda laika kurjers piegādāja sūtījumu, par tā saturu gan neļaujot pārliecināties pirms apmaksas. Tā kā sūtījuma kastei bija jūtams svars, vīrietis noticēja, ka tajā ir kārotais tēmeklis - samaksāja kurjeram par pasūtījumu.
Vēlāk atverot kasti, Ivars ieraudzīja, ka tajā ticamībai ievietota salauzta iekārta - nevērtīgs rokas zāģītis.
Saprotot, ka ticis apkrāpts, Ivars centās sazināties ar krāpniecisko internetveikalu, bet nesekmīgi.
Informācija uz sūtījuma liecina, ka krāpniecībai kājas aug Polijā.