Dārzeņu pārstrādātājs SIA "Dimdiņi" ceturtdien, 14. novembrī notikumu telpā "Burzma", kas atrodas tirdzniecības centrā "Galerija Centrs", prezentēja uzņēmuma jauno identitāti.
"Dimdiņu" pārstāvji norāda, ka zīmola atjaunošanas mērķis ir atspoguļot attīstību un jaunu nākotnes redzējumu.
Uzticīgie pircēji gan nav vienisprātis ar uzņēmuma vadību - jaunais vizuālais tēls lielākajai daļai neiet pie sirds, turklāt mulsina lielās identitātes maiņas izmaksas, kas, pēc neoficiālas informācijas, ir 150 tūkstoši eiro.
Vietnē "X" publicēts foto ar jauno un iepriekšējo produktu iepakojumu un rakstiski vēstīts: ""Dimdiņiem" zīmolu maiņa no šī uz šo izmaksāja 150 000 eiro."
Komentāros ļaudis ir sašutuši un izsaka sarkastiskas piezīmes: "Tīri psiholoģiski vecais iepakojums vairāk asociējas ar ko garšīgu un veselīgu. Ar to lillā krāsu nošauts garām."
"Ja godīgi, es to jauno pat nenopirktu, ļoti neuzrunājošs dizains. Pēc vecā roka pati ceļas."
"No jaunā iepakojuma dizaina patīk tikai, kā izskatās timiāns. Fonti un zaķis uz zaļā iepakojuma "sēdēja" labāk."
"Varbūt kāds pilsonis par to naudu māju uzcēla. Nebūsim skaudīgi."
Dimdiņiem zīmolu maiņa no šī uz šī izmaksāja 150 000 eiro. pic.twitter.com/AcDdeGLb3E
— Viesturs Radovics (@Radovics) November 20, 2024