Ziemas spelgonī teju ik dienu bija lasāmi "Vivi" paziņojumi par kavēšanos vai tehniskām problēmām sniega un sala dēļ. Tagad atnākusi vasaras svelme, un "Vivi" ziņo par jauniem izaicinājumiem.
"Kad ir auksts, es negribu, kad ir karsts, es nevaru, kad tad lai es braucu? Zb, ar saviem sarakstiem jau," vietnē "X" raksta reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks, reaģējot uz ziņu, ka "Vivi" vilcieni karstuma dēļ posmā Ķemeri-Tukums brauc lēnāk.
Daudzi komentāros turpina E. Stendzenieka ironiju.
Māra: Diez, čehiem nav ne ziemas, ne vasaras, ka šitādas mimozas ražo? Kā kas, tā gar zemi.
Saule: Es taču teicu ka tā būs!!!
Dainis: Baigais karstums +25. Dienvideiropā šie ko darītu? uzsprāgtu? Izkustu?
Tiesa, daļa komentētāju skaidro: "Kāds sakars "Vivi" vilcieniem (operatoram) ar to, ja temperatūras ierobežojumu noteicis infrastruktūras īpašnieks LDz? Vajadzētu taču beidzot saprast, kas ir kas dzelzceļā, ja tik ļoti gribas izteikties par to..."
Kristaps: Man Francijā arī mēdz ierobežot vilcienu ātrumus karstā laikā. Arī "Vivi" vainīgs? Jeb tomēr tur kaut kas cits... nez, piemēram, rūpes par pasažieru drošību?"
Jau ziņots, ka augstās gaisa temperatūras dēļ 27. maijā tika noteikts vilcienu braukšanas ātruma ierobežojums līdz 80 km/h dzelzceļa posmā Ķemeri-Tukums, vēsta "Latvijas dzelzceļa" ieraksts mikroblogošanas vietnē "X".
Gaisa temperatūrai ilgstoši saglabājoties ap un virs +30°C, sliedes atklātās vietās uzkarst līdz pat +50°C. Tādēļ drošības apsvērumu dēļ atsevišķos dzelzceļa posmos karstos laikapstākļos var tikt noteikti vilcienu kustības ātruma ierobežojumi. Vairāk lasi: https://t.co/8z0Dnw5oJ5 pic.twitter.com/1QS6Pdstm1
— Latvijas dzelzceļš (@VAS_LDz) May 28, 2024