Divi foto: Sieviete parāda, ko noskatīja reklāmā un ko saņēma realitātē

© Pixaby

Daudzi no mums ir pārliecinājušies, ka reklāmas mēdz pievilt. Bildē noskatītā prece tik krāšņa, realitātē - ne pa visam nelīdzīnās fotogrāfijā skatāmājam.

"Ko es pasūtīju un ko es saņēmu. Paldies!," vietnē "X" raksta Ieva, publicējot divus attēlus - reklamētās narcises un saņemtās.

Cilvēki komentāros gan steidz mierināt, ka puķes, visticamāk, uzplauks un būs teju kā bildē.

Gintea: Nu tagad galvenais, lai tādi pumpuri, kas plaukst, nevis apstājušies.

Diāna: Sparģeļi!

Anta: Nav jau melots, narcises ir narcises.

Linda: Siltā ūdenī ielieciet. Vajadzētu izplaukt.

Lācis: Tas pats ieberziens uz augļiem online pasūtījumos. Tu nekad nezini, ko un kādā stāvoklī tev atvedīs.

Pilsone: Izplaukušas narcises ar nebojātiem ziediem arī var piegādāt, bet tad tu sūdzēsies par nenormālām piegādes izmaksām un to, ka ziediem īss mūžs. Tagad nečīksti, bet nogriez aptuveni 1 cm galus, ieliec ūdenī. Narcises izplauks atkarībā no telpas temperatūras un gaismas.

Ilona: Rīt no rīta jau būs uz to pusi, ko pasūtīji.

Citi

Šā gada 5. septembrī, pie Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” galvenā biroja atklāts iespaidīgs ielu mākslas darbs – 134 metrus garš murālis, kas veltīts leģendārā saldējuma zīmola “Pols” gaidāmajai 55 gadu jubilejai. Tas tapis kā uzņēmuma dāvājums Rīgai, tās iedzīvotājiem un viesiem, lai priecētu, iedvesmotu un kļūtu par jaunu, spilgtu pieturpunktu pilsētvidē.

Svarīgākais