Divi foto: Sieviete parāda, ko noskatīja reklāmā un ko saņēma realitātē

© Pixaby

Daudzi no mums ir pārliecinājušies, ka reklāmas mēdz pievilt. Bildē noskatītā prece tik krāšņa, realitātē - ne pa visam nelīdzīnās fotogrāfijā skatāmājam.

"Ko es pasūtīju un ko es saņēmu. Paldies!," vietnē "X" raksta Ieva, publicējot divus attēlus - reklamētās narcises un saņemtās.

Cilvēki komentāros gan steidz mierināt, ka puķes, visticamāk, uzplauks un būs teju kā bildē.

Gintea: Nu tagad galvenais, lai tādi pumpuri, kas plaukst, nevis apstājušies.

Diāna: Sparģeļi!

Anta: Nav jau melots, narcises ir narcises.

Linda: Siltā ūdenī ielieciet. Vajadzētu izplaukt.

Lācis: Tas pats ieberziens uz augļiem online pasūtījumos. Tu nekad nezini, ko un kādā stāvoklī tev atvedīs.

Pilsone: Izplaukušas narcises ar nebojātiem ziediem arī var piegādāt, bet tad tu sūdzēsies par nenormālām piegādes izmaksām un to, ka ziediem īss mūžs. Tagad nečīksti, bet nogriez aptuveni 1 cm galus, ieliec ūdenī. Narcises izplauks atkarībā no telpas temperatūras un gaismas.

Ilona: Rīt no rīta jau būs uz to pusi, ko pasūtīji.

Citi

Katru gadu aptuveni 200 cilvēku liela grupa, izvērtējot dažādus faktorus un salīdzinot iespējas, kuras sniedz dažādas pasaules pilsētas, nosaka, kurās dzīvo vislaimīgākie cilvēki. Arī šogad ir sastādīts jauns tops, pilsētas ierindojot trīs kategorijās - zelta, sudraba un bronzas, vēsta mājaslapa "Happy city index".

Svarīgākais