Atklāj ko nezināmu par šovu "Balss maskā"

© Dmitrijs Suļžics /MN

Modes dizainere Elita Patmalniece turējusi rūpi par divām jaunās TV šova “Balss maskā” sezonas maskām – burvi un sirdi. Raidījumā "Bez tabu" dizainere atklāj, kā top maskas dalībniekiem.

Elita parūpējusies, lai maska nebūtu pārāk smaga un slavenībai būtu pēc iespējas ērtāk tajā slēpties - kopumā no idejas līdz rezultātam pagājis mēnesis.

Modes māksliniece vēlējusies burvim sagādāt arī apavus - tos pasūtījusi pie meistara Latgalē, bet par dizainu parūpējusies pati.

Savukārt par sama un lapsas masku un tērpiem rūpējušās mākslinieces Jana Čivžele un Elizabete Anna Kristapsone. Lai arī sama maska ir liela, tā neesot smaga - arī mākslinieces to pielaikojušas, lai apmēram spētu iejusties slavenību ādā. Liels darbs ieguldīts arī tērpos, īpaši akcentējot detaļas.

Citi

Šā gada 5. septembrī, pie Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” galvenā biroja atklāts iespaidīgs ielu mākslas darbs – 134 metrus garš murālis, kas veltīts leģendārā saldējuma zīmola “Pols” gaidāmajai 55 gadu jubilejai. Tas tapis kā uzņēmuma dāvājums Rīgai, tās iedzīvotājiem un viesiem, lai priecētu, iedvesmotu un kļūtu par jaunu, spilgtu pieturpunktu pilsētvidē.

Svarīgākais