Vicemēre komentē “Rīgas satiksmes” zīmola maiņu: Prieks, ka ”tie ir tikai 13 000 eiro"

© Flickr

“Bet varbūt arī žaketes iziet no modes un gribam to formu pamainīt,” TV24 raidījumā “Preses klubs” Rīgas vicemēre ("Kods Rīgai") Linda Ozola.

Komentējot Rīgas pašvaldības uzņēmuma "Rīgas satiksme" jauno vizuālo identitāti, vicemēre izsaka salīdzinājumu ar garderobes maiņu.

“Mēs nēsājam žaketes, vai vajag mainīt? Tās var kalpot piecus, desmit, divdesmit gadus, var jau nemainīt. Bet varbūt tās iziet no modes un gribam to formu pamainīt. Saku to ar mazliet joku. Manuprāt, gausties var par daudz ko. Vai valsts un pašvaldību uzņēmumiem, tieši tāpat, kā privātajiem uzņēmumiem ir jāiet līdzi laikam? Jā, es gribu, lai mana valsts iet līdzi laikam, lai publiskais sektors ir mūsdienīgs,” uzskata Ozola, piebilstot, ka ir prieks par vizuālo vēstījumu.

Vicemēre neslēpj, ka ir prieks, ka ”tie ir tikai 13 000 eiro, ir dzirdēti visādi stāsti, cik var samaksāt par logo maiņu”.

Citi

Šā gada 5. septembrī, pie Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” galvenā biroja atklāts iespaidīgs ielu mākslas darbs – 134 metrus garš murālis, kas veltīts leģendārā saldējuma zīmola “Pols” gaidāmajai 55 gadu jubilejai. Tas tapis kā uzņēmuma dāvājums Rīgai, tās iedzīvotājiem un viesiem, lai priecētu, iedvesmotu un kļūtu par jaunu, spilgtu pieturpunktu pilsētvidē.

Svarīgākais