VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" vadība 22.janvārī informēs par attīstības plāniem un jauno zīmolu. Tikmēr vietnē "X" cilvēki jau izsaka savas versijas par jauno zīmolu. Bez ironijas neiztiek.
"Rīgas lidosta prezentēs jauno zīmolu. Ar satraukumu gaidu, cerams, nebūs LiLi?" raksta žurnāliste Anita Daukšte.
Rīgas lidosta prezentēs jauno zīmolu. Ar satraukumu gaidu, cerams, nebūs LiLi?
— Anita Daukšte (@AnitaDaukste) January 15, 2024
tieši jācer, ka būs. vajag būt konsekventiem: ViVi, LiLi, KuKu, KnaKna, DoDo utt.
— Elita Veidemane ��❤�� ��Слава Україні! (@elitaveidemane) January 15, 2024
Māris: ViVi bija skaidrojums - visi vienā vilcienā. LiLi iespējamais skaidrojums uzdzen zosādu ! Līķi lido? Traki ja tā!
Varis: Zinot, ka lidmašīnas lido augstu, varētu izmantot vārdu High. Sanāktu HiHi.
Alberts: Raimonda Paula starptautiskā lidosta?
Jau ziņots, ka pērnā gada izskaņā savu jauno vizuālo identitāti un zīmolu prezentēja "Pazažieru vilciens". Jaunā zīmola nozīme ietver pārvietošanās dzīvīgumu, iespējas augt un attīstīties, ko uzticama mobilitāte paver cilvēku, uzņēmumu un valsts līmenī. “Vivi” ir viegli uztverams un saprotams arī starptautiskā vidē, kas veicina iespējas nākotnē sekmīgi izplesties Baltijas reģionā.Nosaukums “Vivi” ir veidots no saukļa “Vienā vilcienā” vārdu pirmajiem diviem burtiem. Sauklis “Vienā vilcienā” simbolizē pārvietošanos no punkta A uz punktu B ātrā, paredzamā un uzticamā veidā. Tas runā par kustību un cilvēku pārvietošanās paradumiem: cilvēki ir vienoti braucienā, kas ļauj visur paspēt laikā, neatkarīgi no katra galamērķa. Skatoties no valodnieciskā aspekta, no latīņu “vīvus” atvasinātais “vivi” nozīmē dzīvs. Vilciena pasažieru pārvadājumi nodrošina iedzīvotājiem pārvietošanos un mobilitāti, tie palīdz radīt iespēju dzīvei un ilgtspējīgai attīstībai," tā ziņoja uzņēmums.