"Ir pilnīgi aplami saliktas prioritātes; kārtējais apliecinājums tam," vietnē "X"raksta Krists, komentējot līgumcenu - teju 140 000 eiro, par kādu izstrādāta Zooloģskā dārza vizuālo identitāti.
Valts: Interesanti, ja Rīgas ZOO būtu privāts uzņēmums, kas dzīvo un attīstās tikai no nopelnītā - vai notiktu vizuālās identitātes maiņa, cik tā izmaksātu un kāds būtu gala rezultāts?
Master: kas tās par 9999 figņām? Redzams, ka tā ir feika summa un nekad neatbildīs realitātei
Čugun: sakarā ar to, ka otrs aplis ir lielāks pirmajā acu uzmetienā izlasīju nevis ZOŌ, bet ZOG
Jānis: vienīgais, kas nāk prātā ir “parāda atdošana” par pakalpojumiem, kādai no domes partijām.
Edis: Labāk būtu ziloni vai balto lāci nopirkuši.