Nepatīkamu situāciju piedzīvojusi kāda veikala "Lidl" apmeklētāja.
Savā "Twitter" profilā sieviete vārdā - Džeina, stāsta:
Cilvēki kopumā kļuvuši stulbāki, vai man vienkārši veicas? Lidlā tikai pēc kašķa panācu, ka kasiere izņem nepareizi iesisto preci.
Diskusija izvērtās uzreiz.
Arnolds: "Kā tu paspēji noreaģēt uz to, ka prece nepareizi iesista? Lidlā kasieres ir tik ātras, ka it kā tikko sāk kaut ko skaitīt un tu jau attopies produktu kaudzē, un pārdevēja jau kaut kādu maizes kukuli bez maz vai met klēpī, jo nav vietas."
Uz šo jautājumu sieviete atbild:
Es vienkārši redzēju, ka kases aparāta ekrāniņā pazib vārds "ziedkāposts", kam tur 100 punkti nevajadzēja būt.
Toties jau pēc šī precizējuma cilvēki turpina izteikties un stāstīt savas likstas:
Katrīne: "Pagaidi, kad darba tirgū nonāks tie, kas matemātikas eksāmenā netika līdz 10%."
Anna: "Ir pa retam gadījies, ka pārdevēja kliedz virsū, jo esi atļāvies veikalā izšķirtīt, nedaudz palasīt žurnālu, lai saprastu pirkt vai nē."
Emīls: "Man apsargs reiz pārmeta par to, ka pārāk ilgi uz čipšiem skatījos. Nedod dievs, ar acs skatienu apzagšu visu plauktu."
Cilvēki kopumā kļuvuši stulbāki, vai man vienkārši veicas?
— Dzeina // (@dzeina) July 2, 2023
Lidlā tikai pēc kašķa panācu, ka kasiere izņem nepareizi iesisto preci.
Krogā mohito vietā atnesa vīna glāzē spraitu ar rumu un pāris ledus gabaliem.
Tikko piemājas maximā apsargs uzklupa, jo fočēju bietes.