Rīdzinieki grib zināt: "Kāpēc Parīzes ieliņās var stādīt kokus, bet Rīgā ne!?"

© pixabay.com

"Twitter" ievietots video, kurā redzams, ka visai šaurās Parīzes ieliņās tiek stādīti koki. Likumsakarīgs ir jautājums: "Kāpēc Parīzē kokus var stādīt, bet Rīgā zaļās rotas paliek arvien mazāk."

Ieraksts "Twitter": "Kāpēc Parīzes šaurajās ielās var stādīt kokus, bet Čaka vai Tērbatas ielās nevar, jo komunikācijas un bla bla bla?"

Komentētāji spriež: "Ar kokiem, plānošanu un kārtību Rīgā bēdu stāsts, bet Parīzē apakšzemes komunikāciju sistēma milzīga, gandrīz vai otra Parīze zem zemes. Gan ūdens, gan metro u.c. Pēdējās desmitgadēs arī labs skaits pazemes autostāvvietu paliktas zem ielām. Rīgai līdz tam kā līdz Mēnesim."

"Rīgā bija paredzēts pilotprojekts, kas izgāzās"

"Parīzē auglīgāka zeme par Rīgas."

"Tu laikam neesi redzējis 2 gadus vecus līķu maisus Rīgas ielu malās. Tas nevienam nav vajadzīgs, tāpēc būs nevis koki, bet autostāvvieta, kur turīgiem biznesmeņiem nomest savu bez PVN pirkto ļerkatu."

"Priekš kam?! Pilsētai jabūt cilvēkiem, nevis kokiem."

Citi

Aigars darbojas loģistikas nozarē un ir saimnieks vairāk nekā 100 smago kravas transportlīdzekļu plašam Saldū bāzētam autoparkam. Ņemot vērā plašo pārvadājumu tīklu pat aiz Latvijas robežas, uzņēmējs saķer galvu, kad runa ir par autovadītāju kultūru uz pašmāju ceļiem, vēsta "Bez Tabu".