"Vēl nekad nevienu grāmatu neesam pārdevuši tik maz", Kilbloka dalās ar neveiksmes stāstu

© Vladislavs Proškins / F64

"Briesmīga maldīšanās!", "Zvaigzne ABC" vadītāja Vija Kilbloka atklājusi, kura no izdotajām grāmatām šogad lasītājus interesējusi vismazāk.

Sociālajā vietnē "Facebook" "Zvaigzne ABC" vadītāja Vija Kilbloka grāmatas "Ieņemšana" izdošanu nosauc par pilnīgu izgāšanos.

"Pilnīga izgāšanās, kas prasījusi lielu darbu, zināšanas un krietnu devu entuziasma. Vēl nekad nevienu grāmatu neesam pārdevuši tik maz - tikai 81 eksemplāru gada laikā pēc izdošanas!!! Es gan biju skeptiska par grāmatas IEŅEMŠANA tulkošanu un izdošanu, jo ir jau bēdīga pieredze ar vīriešu dzimumveselībai veltīto grāmatu LAIMĪGI ZEM JOSTASVIETAS (kura vismaz ir pārdota atbilstoši publisko bibliotēku skaitam), bet kolēģi teica, ka šī grāmata ir ļoti, ļoti vajadzīga, jo mazuļa ieņemšanas problēma jau ir pieņēmusi sērgas apjomus un uzticamu informāciju, ko un kā darīt, cilvēki meklējot kā ar uguni. Briesmīga maldīšanās," raksta Kilbloka.

Grāmatas autore Džīnija Osmena savā darbā skaidro, kāpēc cilvēkiem var rasties grūtības ieņemt mazuli un kā tomēr tikt pie ģimenes pieauguma ar medicīniskās apaugļošanas palīdzību. Neslēpjot emocijas un neizvairoties runāt arī par smagākajiem brīžiem, autore dalās ar lasītāju gan pati savos, gan citu cilvēku veiksmes un neveiksmes stāstos.

Var secināt, ka Latvijas iedzīvotāju daļa, kuru interesētu šāda literatūra tomēr ir salīdzinoši maza.

Cilvēki zem Kilblokas ieraksta dalās savās versijās, kādēļ šai gramatai nav veicies.

Ligita: "Tie, kam tas aktuāli, sēž forumos un dalās pieredzē. Un liela daļa no tiem droši vien nelasa grāmatas. Laikam tāpēc."

Ieva:"Varbūt vajag piedāvāt ginekoloģijas privātpraksēm? Lai stāv uzgaidāmajā telpā uz galdiņa, noteikti atradīs ieinteresētas lasītājas. Pieļauju, ka grāmatnīcās šī grāmata novietota tik necilā vietā, ka pat netiek pamanīta."

Signe: "Ieteiktu nodot IVF klīnikām uz kaut kādas sadarbības pamata.

Kad atnāk pāris ar šo jautājumu uz 1.vizīti, tā ir iespēja nopirkt šo grāmatu par īpašo cenu."
Ieva: "Bet ziniet šodien biju grāmatnīcā un atkal pārliecinos, ka ja par grāmatu nav attiecīgas reklāmas attiecīgā vidē jeb burbulī, tad tai nonākt līdz īstajam pircējam, kuram pat to vajadzētu - ir grūti. "

Svarīgākais