Sociālo tīklu lietotāju sašutumu izraisījis fakts, ka laikā, kad uzņēmumi izvēlas aiziet no Krievijas tirgus, tā parādot savu nostāju, video liek domāt, ka Pranamat ECO to izvēlas nedarīt.
Pranamat ECO tiek pasniegts kā tirgū vienīgais šāda veida produkts. Uzņēmums savu darbību sācis 2009.gadā. Paklājiņš sola gan novērst sāpes mugurā, gan stimulēt dabiskā pretsāpju līdzekļa - endorfīna - atbrīvošanu un novērst muskuļu saspringumu un spazmas.
Video, kas publiskots sociālajos tīklos liek domāt, ka uzņēmums aivien sadarbojas ar influenceriem Krievijā.
"Tik foršs LATVIJAS zīmols, ražots Latvijā, ģimenes uzņēmums ar vienu patiesā labuma guvēju Latvijas rezidentu, viens no top Latvijas zīmoliem, eksporta balvas laureāts. Nu skaisti, nu. #dienasvilšanās, " raksta kāda sociālo tīklu lietotāja.
Tik foršs LATVIJAS zīmols, ražots Latvijā, ģimenes uzņēmums ar vienu patiesā labuma guvēju Latvijas rezidentu, viens no top Latvijas zīmoliem, eksporta balvas laureāts. Nu skaisti, nu. #dienasvilšanās #StandWithUkraine pic.twitter.com/ysMKkIfbHw
— Vita_Nagle (@VitaNagle) April 20, 2022
"Man ir pranamat un tgd man ir arī kauns! @PranamatLatvija- jūs tgd cerat rašas tirgū pelnīt?"