"Tas mūs satrieca"; maiznīcas darbinieki šokēti par klienta rīcību

© unsplash.com

ASV, Nebraskas maiznīcas "The Omaha Bakery" darbiniekus pārsteidzis dāsns apmeklētājs.

Maiznīca ar patīkamo notikumu dalījās sociālajā medijā "Facebook".

"Bruņoto spēku darbinieks, vārdā Nikolass, pasūtīja divas bulciņas un atstāja tik lielu dzeramnaudu, ka tas mūs satrieca," vēstīts "Facebook".

Klients iegādājies divas smalkmaizītes. Viņam par tām bija jāsamaksā nieka piecus dolārus.

Čekā bija iespējams norādīt, cik lielu dzeramnaudu klients vēlas atstāt viesmīlim. Vīrietis ailītē ierakstīja iespaidīgu summu, kas samulsināja maiznīcas darbinieku.

Viesmīlis tam neticēja redzētajam un nodomāja, ka vīrietis ir kļūdījies. Klietns atzina, ka neesot pieļāvis kļūdu un vēlas atstāt dzeramnaudā 2000 ASV dolāru.

Dāsnais apmeklētājs skaidroja, ka vēlas atstāt tik lielu summu, jo vēlas atbalstīt uzņēmumu, kas nesen ir sācis savu darbību.

Maiznīcas darbinieki "Facebook" ziņo, ka iespaidīgā summa tiks sadalīta visu darbinieku starpā.

Citi

Nesen kļuva zināms, ka "Rimi" lielveikaliem Baltijas valstīs ir mainījies īpašnieks - "ICA Gruppen" un "Salling Group" vienojies par "Rimi Baltic" pārdošanas cenu 1,3 miljardi eiro, neiekļaujot parādus. Latvijas Tirgotāju asociācijas vadītājs Henriks Danusēvičs Latvijas Radio 4 raidījumā “Podrobnosti” pastāstīja, ka "Rimi" darbiniekus satrauc šī informācija.

Svarīgākais