vēl jau poļi nav aizdomājušies, ka rail B iebrauks arī Rīgā - tas tāpat kā kad ofisa planktons pasūtītu, lai AirB lidmašīnas nolaistos Lāčplēša ielā - tad aizietu kājām līdz savai cellei - tas būtu ļoti zaļi.
Maksimālais ātrums un operacionālais ātrums ir divas dažādas lietas. Liela loma ir attālumiem starp pieturvietām, jo paātrināšanās un bremzēšana ietekmē braukšanas laiku. Uzdzīt 10 min ātrumu 350, lai pēc 15 min to sāktu samazināt, ir bezjēdzīgi. Pāātrināšanās un bremzēšanās pieņemamie pieņemtie parametri braukšanas komfortam ir vienādi, tātad tam vajadzīgais laiks laiks palielinās1,4 reizes. Un vēl - kravas vilcieni pa trasēm virs 250 km/h nebrauc, tiem tad būvē atsevišķus ceļus.
Lūk.Ja vilciens nekursēs vismaz 300 kmh,tad cilvēki tā pat izvēlēsies pārvietoties ar savām privātajām automašīnām.Kartējais muļķu zemju projekts.
Nekas, pie mums uzliks fotoradarus un maks ātrumu 70 vai 50, lai pelnītu.
Kad vilciens noies no sliedēm, tad pasažieriem jebkāds ātrums liksies par ātru esam.
Un tas ir tikai viena idiota murgi.
Pamuļķi mārci,aizej un beidzot izslauc savu latento kazulopu.
Un vispār,pareizi būtu rakstīt-(Un tie ir tikai viena idiota murgi),skolā neesi mācījies ,laikam visu laiku ar tiem ragulopiem ņēmies.
❤️Es spēlēju jaunu seksa spēli 18+) Es nevaru to iziet cauri, tas ir tik grūti) Kas spēlē, palīdziet man ➤ s4.lv/sexga