Topošā dzelzceļa "Rail Baltica" vilciena biļete no Tallinas līdz Viļņai maksās 75 eiro, kas ir neprātīga cena, jo autobusa biļeti var nopirkt par aptuveni 20 eiro, atsaucoties uz “FlixBus" vadītāja Baltijas valstīs Mihala Lemana teikto, vēstīja portāls NRA.
Vairāk šeit.
TV 24 valdes loceklis Klāvs Kalniņš TV 24 stāstīja, ka pa dzelzceļu ir daudz braukājis vecajā Eiropā un tur - Spānijā, Portugālē, Francijā - nav tādas summas.
"Tādas summas es tiešām tur neesmu redzējis. Varbūt es braucu ar kaut kādiem savādākiem vilcieniem. Otrs ir tas, lai cilvēki to lietotu, tam ir jābūt konkurētspējīgam. Lidmašīna jau ir lētāka nekā 70-80 eiro, manuprāt. Kur nu vēl autobuss vai kādi citi pārvietošanās līdzekļi. Man liekas, ka par 70-80 eiro aizbraukt līdz Lietuvai, tas ir neprātīgi dārgi, un es domāju, vai cilvēki to lietos. Varbūt vienreiz divreiz pamēģinās, un ar to arī viss beigsies - "iesvētīs" "Rail Baltica”," viņš sacīja.
Latvijas Daudzbērnu ģimeņu apvienības valdes priekšsēdētāja, Rīgas domes deputāte (NA) Elīna Treija ir pārliecināta, ka Baltijas līmenī tas nedarbosies, kontekstā tam tikai tad ir jēga, ja ir šis savienojums ar Eiropu, un tad gan no Tallinas, gan no Rīgas un Viļņas šajā vilcienā iekāps un brauks.
"Šobrīd es esmu braukusi ar jauno vilcienu Rīga-Viļņa, un biļete man maksāja 25 eiro vienā virzienā. Tad normāli būtu, nu, labi, 50 eiro varbūt no Tallinas līdz Viļņai. Tas varbūt man liktos arī okei. Jautājums ir par to, cik laika tas aizņems. Ja tas tiešām būs ātrvilciens, kas ietaupa stundas, tad tiešām ir vērts piemaksāt," viņa teica.
Kustības "Ghetto Games" izveidotājs Raimonds Elbakjans uzskata, ka biļešu cena varbūt ir izrauta no konteksta, tirgus visu noregulēs un līdz brīdim, kad tas tiks uzbūvēts, ar inflāciju, tā būs pilnīgi normāla cena. "Es domāju, ka tā ir nākotnes cena, un uz to ir jāskatās no tāda aspekta," viņš piebilda.