"Biļete no Tallinas līdz Viļņai maksās 74 vai 78 eiro. Autobusa biļeti var nopirkt par 20 eiro. Tā ir nogalinoša atšķirība," intervijā LETA atzīst pārvadātāja "FlixBus" vadītājs Baltijas valstīs Mihals Lemans.
"Viena tēma, kas vienmēr karājas gaisā, ir "Rail Baltica" un vai autobusu operatoriem no tā būtu jābaidās. Nē, mēs nebaidāmies. Nav ne jausmas, kad šis projekts būs gatavs, jo kaut kas ir uzbūvēts Igaunijā, kaut kas Latvijā, kaut kas Lietuvā, bet nav skaidrs, kas notiks tālāk. Taču ir "Rail Baltica" oficiālā tīmekļa vietne, un tur ir rakstīts, kādas būs vilcienu biļešu cenas. Tās ir četras reizes augstākas nekā autobusiem. Un ar to, manuprāt, diskusija beidzas. Saskaņā ar tīmekļa vietnē pieejamo informāciju, biļete no Tallinas līdz Viļņai maksās 74 vai 78 eiro. Autobusa biļeti var nopirkt par 20 eiro. Tā ir nogalinoša atšķirība. Tādēļ, ja mēs gribam ātrvilcienu, ar šādām cenām tas ir komerciāli ļoti grūti, bet, ja jūs vēlaties, lai ir zemākas cenas, kādam tas būs jāsubsidē, jo ātrvilcienu ekspluatācija ir dārga. Turklāt projekts būs pabeigts jau pēc tam, kad ES tirgus būs liberalizēts un jūs nevarēsiet vienkārši mest naudu rokās vilcienu operatoram. Tāpēc es domāju, ka autobusu satiksmei joprojām būs vieta," intervijā saka Mihals Lemans.