LMT un "Tet" darījumā Kulbergs saskata līdzības ar "Rail Baltica"

© Kolāža/MN

“Apvienotā saraksta” 14. Saeimas deputāts Andris Kulbergs un partijas “Vienotība” valdes loceklis, viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrs Raimonds Čudars TV24 diskusijā “Kārtības rullis” diskutēja, ko valstij vajadzētu darīt ar uzņēmumiem LMT un “Tet” – “Latvenergo”, nesaistītam uzņēmumam palielināt tēriņus vai valstij pārņemt kontroli un piesaistīt privātu investoru.

Andris Kulbergs sacīja, ka netiek ņemti vērā Finanšu disciplīnas padomes norādījumi - viņš to pieredzējis “Rail Baltica” izmeklēšanas komisijā, kur norādījis uz saistībām, kas jāņem vērā budžeta veidošanā. “Šīm rekomendācijām ir nulles vērtība, ja tās neņem vērā, un tā tas ir arī šobrīd,” sacīja deputāts.

Ministrs R. Čudars uzskata, ka šobrīd tiek risināts daudzus gadus ilgušais jautājums par privātā un publiskā akcionāra nesaskaņām par uzņēmumu stratēģisko virzību, un tas var tikt atrisināts tādā veidā, ka valsts pārņem kontroli un pēc tam piesaista privāto investoru (tā kā ar “airBaltic”).

Ekonomika

“Apvienotā saraksta” 14. Saeimas deputāts Andris Kulbergs un partijas “Vienotība” valdes loceklis, viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrs Raimonds Čudars TV24 diskusijā “Kārtības rullis” diskutēja, ko valstij vajadzētu darīt ar uzņēmumiem LMT un “Tet” – “Latvenergo”, nesaistītam uzņēmumam palielināt tēriņus vai valstij pārņemt kontroli un piesaistīt privātu investoru.

Svarīgākais