Lai nākotnē veidotu vienotu un ērtu sabiedriskā transporta mezglu, arhitekti iesaka uzbūvēt jaunu Torņakalna dzelzceļa staciju vienotā kompleksā ar starptautisko autoostu.
Torņakalna administratīvā centra teritorijas detālplānojumā arī izstrādāti priekšlikumi jaunu pilsētas tramvaja līniju izbūvei un veloceliņu attīstībai.
Detālplānojumā kā galvenie teritorijas attīstības stūrakmeņi ir definēti Rīgas domes administratīvais komplekss no vienas puses un Latvijas Universitātes komplekss no otras puses.
Rīgas Būvvaldes padome vakar nolēma SIA "Metrum" izstrādātā detālplānojuma redakciju konceptuāli atbalstīt un virzīt uz sabiedrisko apspriešanu.
Detālplānojuma izstrādi Torņakalna administratīvā centra teritorijai domes deputāti nolēma sākt 2007.gadā. Detālplānojuma teritorija ir starp Uzvaras bulvāri, Jelgavas ielu, Vienības gatvi, Torņakalna dzelzceļa staciju, kā arī Mārupītes posmu no Arkādijas parka līdz Uzvaras bulvārim. Teritorijas aptuvenā platība ir 45,7 hektāri.