Torņakalnā grib būvēt jaunu dzelzceļa staciju vienotā kompleksā ar starptautisko autoostu

Lai nākotnē veidotu vienotu un ērtu sabiedriskā transporta mezglu, arhitekti iesaka uzbūvēt jaunu Torņakalna dzelzceļa staciju vienotā kompleksā ar starptautisko autoostu.

Torņakalna administratīvā centra teritorijas detālplānojumā arī izstrādāti priekšlikumi jaunu pilsētas tramvaja līniju izbūvei un veloceliņu attīstībai.

Detālplānojumā kā galvenie teritorijas attīstības stūrakmeņi ir definēti Rīgas domes administratīvais komplekss no vienas puses un Latvijas Universitātes komplekss no otras puses.

Rīgas Būvvaldes padome vakar nolēma SIA "Metrum" izstrādātā detālplānojuma redakciju konceptuāli atbalstīt un virzīt uz sabiedrisko apspriešanu.

Detālplānojuma izstrādi Torņakalna administratīvā centra teritorijai domes deputāti nolēma sākt 2007.gadā. Detālplānojuma teritorija ir starp Uzvaras bulvāri, Jelgavas ielu, Vienības gatvi, Torņakalna dzelzceļa staciju, kā arī Mārupītes posmu no Arkādijas parka līdz Uzvaras bulvārim. Teritorijas aptuvenā platība ir 45,7 hektāri.

Latvijā

Lai cik ierobežota arī nebūtu Latvijas Bankas (LB) ietekme uz eirozonas monetāro politiku, LB prezidentam joprojām ir nozīmīga loma mūsu valsts ekonomiskajā, finansiālajā un banku sistēmas attīstībā. Tāpēc mūsu politiķu izvēlei – kuram uzticēt šo svarīgo amatu pēc tam, kad šā gada 21. decembrī beigsies pilnvaru termiņš esošajam LB prezidentam Mārtiņam Kazākam – jāpieiet ar pilnu nopietnību.

Svarīgākais