Latvijas daudzbērnu ģimeņu biedrību apvienība uzskata, ka AS "Latvenergo" nav pelnījusi tai piešķirto Ģimenei draudzīga komersanta statusu, un lūdz konkursa "Ģimenei draudzīgs komersants" rīkotājiem atņemt uzņēmumam piešķirto titulu.
Biedrība uzskata, ka "Latvenergo" Ģimenei draudzīga komersanta statuss piešķirts negodīgā ceļā, tāpēc organizācijas ģimeņu vārdā lūdz atņemt uzņēmumam piešķirto titulu. Vienlaikus biedrība norāda uz nepieciešamību padarīt pretendentu izvērtēšanu daudz objektīvāku, godīgāku un atklātāku, bet visu aktivitāti daudz publiskāku un ģimenēm ar bērniem draudzīgāku.
Pamatojot savu nostāju, Mucenieks norādīja, ka "viss pagājušais gads, kā arī šis ir pagājis ar publisku un visiem zināmu "Latvenergo" kritiku par tās diferencētajiem elektrības tarifiem, kuri ir diskriminējoši attiecībā uz ģimenēm ar bērniem". Viņš pauda sašutumu pat to, kā ārpus "Latvenergo" sienām šāda uzņēmuma tarifu politika varēja tikt novērtēta kā ģimenēm ar bērniem draudzīga.
Savukārt Labklājības ministrija (LM) kā viena no konkursa konkursa "Ģimenei draudzīgs komersants" rīkotājām noraida vērtēšanas kritēriju negodīgumu. LM norāda, ka, nosakot draudzīgumu ģimenēm, tiek vērtēta attieksme pret darbiniekiem, kuriem ir bērni, pret klientu apkalpošanu, īpašu uzmanību veltot cilvēkiem ar bērniem, cilvēkiem ar invaliditāti un tamlīdzīgi. Komentējot apvienības iebildumus, LM īpaši uzsver, ka kritērijos nav iekļauti tarifu pamatpolitikas jautājumi, un to pamatotību izvērtē Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija.
Tāpat LM norāda, ka ģimenei draudzīga komersanta noteikšanas kritērijus izstrādāja ne tikai LM, Latvijas Darba devēju konfederācija, Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība, bet arī citas organizācijas, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, Valsts darba inspekcija, uzņēmēji. Vienlaikus LM aicina arī Latvijas Daudzbērnu ģimeņu biedrību apvienību un citas nevalstiskās organizācijas iesaistīties konkursa kritēriju pilnveidē.