Diskutējot par mārketinga kultūru Latvijā, LU SZF izsit logu

© Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Preses centrs

Šodien Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultātē (SZF) notiekošās diskusijas laikā aģentūras "Fuse" direktors Gatis Mūrnieks apzināti izsitis fakultātei logu, aģentūra LETA uzzināja universitātē.

Kā skaidroja fakultātes ārējo sakaru koordinatore Aija Rozenšteine, nesaskaņojot ar pasākuma rīkotājiem, Mūrnieks uzlicis aizsargbrilles un ar ķieģeli izsitis logu auditorijai, kurā notikusi diskusija.

Ar šādu rīcību viņš vēlējies uzsvērt to, ka katrai rīcībai jābūt mērķtiecīgai un ar uzmanības pievēršanu vien nepietiek.

Logs nekavējoties iestiklots.

LU SZF dekāns Juris Rozenvalds, kurš gan pats diskusijā nepiedalījās, šo akciju vērtēja kā neizdevušos joku, norādot, ka šādas akcijas būtu jāsamēro "gan ar pašreizējo situāciju, gan vispārpieņemtām uzvedības normām", un solīja nopietni runāt ar vainīgajiem.

Jau ziņots, ka diskusijā "Partizānu mārketings: Tele2 meteorīta gadījums" aicināti piedalīties Latvijā atzīti reklāmas un sabiedrisko attiecību profesionāļi, analizējot partizānu mārketinga būtību un konkrēti "Tele2" inscinētā meteorīta gadījumu.

Latvijā

Ja standarta dienā traumpunkta apmeklētāju skaits ir aptuveni 60 līdz 70, tad ziemas periodos, it sevišķi slidenajā laikā, tas var sasniegt 100 un pat vairāk pacientu, norāda Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas (TOS) galvenais ārsts Andris Džeriņš.

Svarīgākais