Centrālā statistikas pārvalde (CSP) izsludinājusi divus konkursus kopsummā par vairāk nekā 200 000 latu, kuros aicinātas pieteikties radošās un mediju aģentūras, lai sagatavotu 2011.gada tautas skaitīšanas komunikāciju kampaņu, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja interneta mājaslapā publicētie sludinājumi.
Pirmais konkurss izsludināts radošajām aģentūrām par integrētas komunikāciju kampaņas stratēģijas un radošo risinājumu izstrādi. Paredzētā līgumcena ir 40 000 latu, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN).
Kā biznesa portālam "Nozare.lv" skaidroja CSP Sociālās statistikas departamenta direktora vietnieks Pēteris Veģis, izvēlētajam pretendentam būs jāsagatavo 2011.gada tautas skaitīšanas logo, televīzijas un radio rullīši, bukleti, kā arī dažāda veida citi informatīvie materiāli.
Ar radošās aģentūras sagatavoto materiālu izplatīšanu savukārt nodarbosies mediju aģentūra, kuru arī CSP izvēlēsies konkursa ceļā. CSP izsludinātā konkursa integrētas 2011.gada tautas skaitīšanas Latvijā komunikāciju kampaņas mediju stratēģijas, komunikāciju ideju un mediju investīciju optimizācijas plāna izstrādei un realizācijai paredzamā līgumcena ir 165 000 latu, neieskaitot PVN.
"Tautas skaitīšanas veiksmīgai norisei ir ļoti svarīgi, lai iedzīvotāji būtu informēti par tās norisi un arī ieviestajiem jauninājumiem tautas skaitīšanas procesā," uzsvēra Veģis.
Konkursā par radošo risinājumu izstrādi pieteikumus var iesniegt līdz šā gada 5.jūlijam, bet par kampaņas organizēšanu un vadīšanu - līdz 2.augustam. Mediju aģentūrai būs jāvada komunikāciju kampaņa līdz pat tautas skaitīšanas noslēgumam - nākamā gada 31.maijam.
Tautas skaitīšana visā Latvijā notiks no 2011.gada 1.marta līdz 31.maijam. Tās laikā tiks iegūta informācija ne tikai par pastāvīgajiem Latvijas iedzīvotājiem, bet arī mājokļiem.
Šī būs pirmā tautas skaitīšana pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā. Plānots, ka rezultātu apkopošana un publicēšana notiks 2012.gadā un 2013.gadā.