Swedbank

13.dec 2011
Apmēram 10 000 Latvijas iedzīvotāju noticējuši trauksmei par Swedbank krahu, trīs dienās no bankas izņemti aptuveni 24 miljoni latu.
12.dec 2011
Šodien veicot Swedbank klientu aptauju, 91% aptaujāto nra.lv atzina, ka uzticas bankas darbībai, nesaskatot nekādus apdraudējumus tās darbībā un norādot, ka tā ir stabila, liela un starptautiska banka.
12.dec 2011
Vislielākā "Swedbank" klientu aktivitāte, izņemot skaidru naudu bankomātos, bija vērojama svētdienas, 11.decembra, pēcpusdienā un vakarā, aģentūrai BNS sacīja bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
12.dec 2011
Policija aicina atsaukties cilvēkus, kuriem ir konkrēta informācija par baumu saistībā ar "Swedbank" krīzi izplatību, pirmdien laikraksta "Diena" interneta intervijā raidījumā "Dienas rīts" sacīja Valsts policijas priekšnieka vietnieks Guntars Marķitāns.
12.dec 2011
Ažiotāža ap "Swedbank" un pastiprināta naudas izņemšana no bankas bankomātiem ir tikai Latvijā. Igaunijā un Zviedrijā nekādas panikas neesot, pirmdien intervijā LNT raidījumā "900 sekundes" teica Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) priekšsēdētājas vietnieks Jānis Brazovskis.
24.nov 2011
Ņemot vērā pieaugošo klientu skaitu, rūpējoties par esošo un jauno klientu servisu reģionos, Swedbank plāno izvietot bankomātus deviņās jaunās vietās - Koknesē, Viļānos, Ozolniekos, Skrīveros, Dundagā, Maltā, Strenčos, Raunā un Jaunpiebalgā. Bankomātu uzstādīšanu iecerēts veikt līdz šā gada beigām.
25.okt 2011
Šī gada trešajā ceturksnī Swedbank Latvijā strādāja ar 28,6 miljonu latu peļņu, turklāt šajā laika posmā pieauguši jaunās, uz ilgtspējas principiem balstītās kreditēšanas apjomi, kā arī klientu skaits un darījumu apjoms.
13.jūl 2011
Vairāki cilvēki, tostarp bankas klienti, ir saņēmuši viltus e-pastus it kā bankas vārdā ar linku uz interneta vietni, kur tiek lūgts ievadīt visas savas internetbankas kodu kartes paroles, atkārtoti brīdina Swedbank.
26.mai 2011
Šodien vairāki Swedbank klienti ir saņēmuši viltus e-pastus it kā bankas vārdā ar lūgumu apstiprināt savu e-pasta adresi, noklikšķinot uz saites, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas paroles, biznesa ziņu portālam BNN.LV paziņoja bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
28.apr 2011
Šī gada pirmajā ceturksnī Swedbank Latvijā strādāja ar 24 miljonu latu peļņu, salīdzinot ar 48 milj. latu zaudējumiem 2010.gada pirmajā.ceturksnī.
15.apr 2011
Sestdienas, 16.aprīļa, kā arī svētdienas, 17.aprīļa, naktī iespējami pārtraukumi "Swedbank" maksājumu karšu apkalpošanā un internetbankas darbībā, aģentūrai BNS pavēstīja "Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
10.mar 2011
"Swedbank" vairāku klientu maksājumu kartes bloķēja uz dažiem bankomātiem atklātu karšu datu nolasīšanas ierīču dēļ, aģentūrai BNS pavēstīja bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
5.feb 2011
Šodien var būt traucējumi norēķinos ar "Swedbank" maksājumu kartēm.
20.jan 2011
Zviedrijas ārlietu ministra Karla Bilta paziņojums, ka Latviju krīzē iedzina "Parex banka", nevis zviedru banku nauda, prasīja tūlītēju Latvijas Ārlietu ministrijas (ĀM) reakciju, taču tā nesekoja.
31.okt 2010
Šā gada septembra beigās uz "Swedbank" nekustamo īpašumu pārvaldīšanas uzņēmuma "Ektronet Management Latvia" ("Ektornet") vārda zemesgrāmatā bija reģistrēti 113 īpašumi 21,6 miljonu latu vērtībā.
21.okt 2010
"Swedbank" zaudējumi Latvijā trešajā ceturksnī samazinājušies līdz 5,8 miljoniem latu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
17.okt 2010
Lielākās problēmas Latvijas finanšu sektorā ir atrisinātas, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" teica bijušais "Swedbank" valdes priekšsēdētājs Māris Avotiņš.
7.sep 2010
Šodien slēgta viesnīca "Elefant Hotel" Rīgā, Kalnciema ielā 90, liecina paziņojums viesnīcas mājaslapā.
14.aug 2010
Ekonomikas atgūšanās vēl ir vārga, līdz ar to arī būvniecības aktivitāte tuvākajā laikā būs neliela, uzskata "Swedbank" vecākais ekonomists Mārtiņš Kazāks.
24.mai 2010
Sākot ar 1.jūniju, Swedbank klientiem bilances skatīšanās Swedbank bankomātos būs bezmaksas pakalpojums. Izmaiņas cenrādī veiktas, pastāvīgi analizējot klientu paradumu maiņu un pakalpojuma alternatīvo saņemšanas veidu izmantošanu.